Hyvinvointijuomat täynnä luontaista raikkautta

Crazy Coco® Energy ja Sparkling Wellness ovat aktiivista ja hyvinvoivaa elämää viettävän ehdoton valinta energia- ja hyvinvointijuomiksi. Ne ovat täynnä luontaista raikkautta ilman lisättyä sokeria tai makeutusaineita. Maailmanlaajuisestikin ainutlaatuiset kookosvesipohjaiset juomainnovaatiot ovat suomalaisen tuotekehityksen tulos.

Crazy Coco -juomien makeus on peräisin vihreiden kookospähkinöiden sisältä kerätystä kookosvedestä, hedelmäiset maut aidoista marjoista ja hedelmistä. Kookosvesi on yksi puhtaimmista tuotteista, mitä luonto meille tarjoaa. Tämän lisäksi se on luontaisesti isotoninen eli sen sisältämien sokerien ja mineraalien, kuten kaliumin, kalsiumin, magnesiumin, natriumin ja fosforin pitoisuudet vastaavat elimistömme pitoisuuksia. Crazy Coco -juomat poikkeavat siis täysin tavallisista vesipohjaisista tuotteista, joihin mineraalit ja sokerit on lisätty keinotekoisesti.

Crazy Coco on tuore suomalainen brandi, jonka takana ovat yrityksen perustajat Janne Juutilainen ja Juha Vesikansa. Juomaperheessä on kaksi erilaisiin tarpeisiin vastaavaa tuotelinjaa: kofeiinia sisältävä Crazy Coco® Energy ja kofeiiniton Crazy Coco® Sparkling Wellness.

– Kaipasimme laadukasta, raikasta ja luonnollista juomaa virkistämään arkeamme. Kookosvesi valikoitui raaka-aineeksi, sillä se on vettä ravinteikkaampi juomapohja. Sen raikas, uniikki maku jakaa mielipiteitä, mutta hiilihapotettuihin, hedelmänmakuisiin juomiimme ovat ihastuneet nekin, jotka eivät pidä pelkästä kookosvedestä, kertoo Juutilainen.

Crazy Coco -juomat valmistetaan Vietnamissa, kookosveden alkulähteellä.

Crazy Coco -tuotteet

Energy

- hiilihapotettu kookosvesi

- luontainen mangoaromi