Ilahdu uudesta kauniista kotiovesta – ja säästä samalla energiaa

Kotiin tullessa kaunis, talon arkkitehtuurin sopiva ulko-ovi ilahduttaa joka kerta. JELD-WEN-ulko-ovet ovat tyylikkäitä ja turvallisia. Lisäksi ne tuovat säästöjä ja asuinmukavuutta vähentämällä energiankulutusta ja vedontunnetta.

Laajasta ADVANCE-valikoimasta löytyy oikea tyyli ja väri joka kotiin. Function-malliston ulko-ovet sopivat modernille sisustajalle ja Classic-mallisto perinteisemmän tyylin ystäville.

Classic-malliston C1881 W91 pariovi kruunaa sisääntulon. Classic-ovissa kuviointi on sekä sisä- että ulkopuolella.

Rohkeat ovivalinnat tuovat ilmettä kotiin

Rohkeat värit antavat kodille persoonallisen ilmeen. JELD-WENin ADVANCE-valikoiman oviin voikin valita minkä tahansa NCS-värin ja tiettyihin malleihin pysty- tai vaakaviilun. Oven väri voi olla vaikkapa talon katon tai ikkunoiden koristelistojen väriin sointuva. Kannattaa myös hyödyntää vastavärien voimaa – punaisen talon vihreä ovi on julkisivun ihana väripilkku.

ADVANCE-valikoiman oviin voikin valita minkä tahansa NCS-värin piristämään talon ilmettä.

– Ulko-ovi on myös osa sisustusta. Siksi onkin hyvä tietää, että ovia saa myös 2-värimaalattuina, jolloin ovi sopii varmasti sekä julkisivun että eteisen ilmeeseen. Sisustukseen vaikuttaa myös se, että eteisen puolella Function-ovien pinta on sileä kun taas Classic-ovien kuviointi toistuu myös sisällä, JELD-WEN Suomi Oy:n markkinointivastaava Jenni Lipponen vinkkaa.

Energiatehokas ja turvallinen laatuovi

ADVANCE-valikoiman energiatehokkaissa 70 mm paksuissa ulko-ovissa on lämpöeristys, tuplatiivistys ja 3-kerroksinen argonkaasu-täytteinen selektiivieristyslasi. Lisäeristystä saa valitsemalla 90 mm paksun Arctic-rakenteen, jolloin U-arvo paranee entisestään.

ADVANCE-valikoiman ulko-oviin voi valita myös turvallisuutta ja käytettävyyttä parantavia lisävarusteita, kuten Abloy Sento avainpesä -vääntönupin, Yale Doorman -älylukon, murtosuojaraudan, turvalukkorungon, ovipumpun ja potkulevyn. Tiettyjä ovimalleja saa myös paloa ja ääntä eristävänä.

JELD-WEN-ulko-ovien laadusta kertoo kahden vuoden tuotetakuu ja 12 vuoden suoranapysymistakuu.

– Valikoimassamme on tyylikkäitä ja energiatehokkaita ovimalleja alkaen muutamasta satasesta aina 3500 euron premiumtason pari- oviin asti. Pyydä tarjous lähimmästä rautakaupastasi, neuvoo Lipponen. Ulko-ovien lisäksi JELD-WEN tarjoaa sisäovet ja saunanovet koteihin.

www.jeld-wen.fi

www.facebook.com/jeldwenovet

fi.pinterest.com/jeldwensuomioy

Teksti: Maija-Liisa Saksa

Yhteydenotot:
Jenni Lipponen, markkinointivastaava
Puh: 040 743 2296
JLipponen@jeldwen.com

.

JELD-WEN Suomi Oy on oviasiantuntija, joka kehittää, valmistaa ja myy visuaalisesti ja toiminnallisesti laadukkaita sisäovia, ulko-ovia, saunanovia sekä ääni- ja paloeristettyjä ovia suomalaisiin koteihin ja julkisiin tiloihin.

Lainaukset

Jenni Lipponen, JELD-WEN Suomi Oy:n markkinointivastaava