Iloitse ikuisesta kesästä mukanasi

Jokainen nainen tietää timanttien olevan ikuisia. Kun timantteihin yhdistetään safiirien sateenkaaren väriloisto, suomalainen huippumuotoilu ja laadukas käsityö, on tuloksena hersyvän runsas ja herkkä Keto korusarja. Se on kuin ikuisen kesän kukkakimppu ja ilahduttaa kantajaansa sukupolvelta toiselle arvonsa säilyttäen.

Jo Kedon ensiaskeleet siivittivät sen voittoon, kun se pari vuotta sitten valittiin vuoden kauneimmaksi sormukseksi. Voitto innosti kultaseppä Jussi Louesalmea suunnittelemaan Kedon ympärille kokonaisen korusarjan erilaisine sormuksineen, kaula- ja korvakoruineen. Ne ovat kaikki yhdisteltävissä toisiinsa ja kokonaisuus on aina persoonallinen, kantajansa näköinen säihkyvä ilonaihe.

Korva- tai kaulakoruissa ei toisteta sormuksen mallia sellaisenaan, vaan ne kaikki ovat hieman erilaisia tavoitteena luonnonmukainen epäsymmetrisyys, aivan kuten kesäisellä kukkakedollakin vallitsee. Epäsymmetrisyys korostaa korujen herkkyyttä ja keveyttä.

– Korvakoruja voi ostaa yksittäin, joten jokainen voi valita itselleen mieleisensä kokonaisuuden värien ja muotojen mukaan. Olemme tehneet suosituksia kokonaisuuksiksi ja niissä korvakorut ovat hieman eriparisia esimerkiksi siten, että toisessa on kolme ja toisessa neljä safiiria, kertoo Louesalmi.

Myös itseään voi ilahduttaa

Yhä useampi nainen palkitsee itsensä mieleisellään Keto korulla oli sitten takana haastavasta elämäntilanteesta selviytyminen, merkittävä työsaavutus tai elämäntäyteiset vuodet. Paljon koruja ostetaan myös hääpäivä- tai muuksi lahjaksi.

– Sormuksia on saatavissa eri levyisinä ja useina eri värimaailmoina kirkkaista timanteista kukkakedon väriloistoon asti. Alkuvuodesta markkinoille tuli Keto Kevät sarja, jossa värimaailmaa on pelkistetty kirkkaisiin timantteihin ja vaalean vihreisiin, sinisiin tai pinkkeihin safiireihin, selvittää Louesalmi.

Lahjan antajalle Keto on helppo ratkaisu, sillä kaikki korut sopivat yhteen toistensa kanssa ja muodostavat aina yhtenäisen, upean kokonaisuuden.

Loistavaa laatua

Keto sarjaan käytetään vain korkealaatuisia luonnon safiireja sekä tw/vs- luokan timantteja. Materiaalina on 750 valkokulta. Lisäksi koruja voi tilata 750 kelta- tai ruusukullasta sekä 950 platinasta. Asiakas voi myös esittää väritoivomuksiaan suunnittelijalle.

Korut valmistaa Au3 Kultasepät, joka on Jussi Louesalmen ja Tero Hannosen vuonna 2003 perustama usean kultasepän yhteisö Kiseleffin talossa Unioninkadulla Helsingissä. Keto koruja myydään myös Oulussa, Turussa, Tampereella ja Lahdessa.

Korut valmistetaan tilauksesta ja toimitusaika on noin neljä viikkoa.

Teksti: Maija-Liisa Saksa

Au3 Kultasepät

Au3 Kultasepät edustaa suomalaisen korumuotoilun kärkeä. Olemme toteuttaneet suomalaisten ja ympäri maailmaa asuvien koru-unelmia vuodesta 2003. Kultaseppämme suunnittelevat ja valmistavat kaikki korut itse alusta alkaen. Laatu on yksi tärkeimmistä kriteereistämme ja omistautumisemme näkyy jokaisen korun pienimmässäkin yksityiskohdassa. Modernit korumallimme ovat klassisen kauniita ja kestävät aikaa. Teemme myös täysin uniikkeja koruja tilaustyönä. Käytämme aina laadukkaita materiaaleja, jotka hankimme eettisesti ja vastuullisesti toimivilta toimittajilta.

www.au3.fi

Editor Helsinki – yritysviestinnän asiantuntija