Joustava asuminen on edellytys yritysten kasvulle

Laajalla asumismuotojen ja palvelujen valikoimalla Forenom tukee työvoiman liikkuvuutta ja helpottaa asuntomarkkinoiden kasvavaa painetta.

Tarve pidempiaikaiselle ja kodinomaiselle majoitukselle kasvaa, kun oman erityisalansa asiantuntijat siirtyvät työskentelemään projektiluontoisesti sinne, missä osaamista tarvitaan. Tähän tarpeeseen Forenom tarjoaa yrityksille joustavia ja räätälöityjä asumisratkaisuja.

Käytettävissä olevien asumisvaihtoehtojen monipuolisuus ja joustavuus mahdollistaa tietojen ja taitojen liikkuvuuden, mutta myös tukee tarjolla olevan asuntokapasiteetin tehokasta ja kestävää käyttöä. Yritysten ei tarvitse investoida omiin asuntoihin majoittaakseen työn puolesta matkustavaa henkilöstöään, sillä Forenomin väliaikaiset asunnot tarjoavat ratkaisun joustavasti juuri tarpeen ajaksi. Keskimääräinen asumisjakso Forenomin huoneistoissa on 60 vuorokautta.

– Jatkuva matkustaminen työ- ja kotipaikkakunnan välillä ei ole tehokkain ratkaisu kustannusten tai ympäristön kannalta, muttei myöskään tyhjäkäytölle jäävien asuntojen pitäminen. Asuntomme ovat täysin kalustettuja ja varusteltuja, joten yrityksen omaa aikaa tai rahaa ei kulu muuttoon ja kalustamiseen - myös luonnonvaroja säästyy, kun asuntoja ei kalusteta erikseen jokaista muuttavaa työntekijää varten, kertoo Forenom Oy:n toimitusjohtaja Johannes Kangas.

Lue lisää forenom.com/responsibility

Our purpose is to make your stay easy, so you can feel at home. We combine the ease of hotel services with the comfort and freedom that an apartment provides. We provide solutions for modern travelling that always bring value for your money. We are Nordic regions leading serviced apartment provider with a strong focus on business customers. We offer over 6500 serviced apartments and aparthotel and hostel rooms in all major Scandinavian cities, accommodating over 100 000 travellers every year.

Teksti: Timo Mansikka-aho

Forenom Suomi +358 20 198 3420