Kestää ja palvelee läpi elämän muutosten

AVA Module on kuin taikalaatikko: se venyy, se pinoutuu ja siksi sen haluaa pitää mukanaan läpi elämän. Tänään se on hoitopöytä, huomenna ensisänky ja ylihuomenna parivuode. Ja mikä parasta, AVA Module on kotimaista designia, käsin ekologisesta ja elämän kolhuja kestävästä koivuvanerista valmistettu. Ulkoasuksi voi valita erisävyisiä puu- ja laminaattipintoja tai maalatun MDF-levyn. Lisäverhoiltuna AVA Module palvelee myös sohvana ja levitettävänä sänkynä.

– AVA Module on Tommi Vartiaisen suunnittelema vankka, Suomessa valmistettu laatikko. Sen juju on siinä, että laatikoita yhdistelemällä pystyt helposti kasaamaan tarvitsemasi kokonaisuuden, joka on käytännöllinen silmänilo nyt ja tulevaisuudessa. Sitä ei tarvitse hylätä omien tarpeiden muuttuessa, sillä se mukautuu elämäntilanteesi mukaan, kertoo operatiivinen johtaja Irene Burmansson AVA Room Oy:stä.

Vauvan hoitopöytää ei tarvitse hylätä lapsen kasvaessa. Rinnakkain levitettynä laatikoista muodostuu 150x80x30 cm lapsen ensisänky, yhden laatikon lisäyksellä normaalipituinen sänky

AVA Modulen tilavat 50x80x30 cm:n tai 100x80x30 cm:n koivuvanerilaatikot liukuvat helposti kiskoilla ja mahduttavat sisäänsä uskomattoman paljon tavaraa. Kun säilytystilaa tarvitaan vielä enemmän, saadaan sitä helposti lisäämällä toinen kerros laatikoita.

Kauan eläköön, laatikko!

Vanhus silitti koivuvanerin sileää pintaa, avasi yhden laatikon, sulki toisen. Yhteisiä vuosirenkaita pystyi melkein lukemaan puusta. Hoitopöydällä oli häntä hoidettu, laatikoista saatu vaippoja ja tarvikkeita. Niistä taaperolle muokattu ensisänky, jonka laatikoihin oli kätketty kaikki aarteet – yksi puulelu koristi vieläkin takanpieltä. Koululaiselle juhlallinen hetki oli, kun sänkyä oli viimein jatkettu ja korotettu niin, että kaikki kirjoista legoihin pysyivät hyvässä tallessa myös nuoremmalta sisarukselta. Mieleen juolahti kotoa muuttokin – yksiö ei silloin muuta säilytystilaa juuri tarvinnut. Rakkaus. Sänky kasvoikin parisängyksi! Ja takaisin, sillä vielä ei ollut ollutkaan oikea aika. Sittemmin monia onnellisia vuosia. Nyt laatikot odottivat tyhjinä – valmiina täyttymään uuden elämän ihmeistä.

Haluamme luoda helpompaa ja kauniimpaa arkea - huonekalumme tekevät tilaa väljemmälle elämälle, jopa pienissä ja ahtaissa tiloissa. Rakkaudesta koteihinintohimosta estetiikkaan ja asenteesta elämään syntyy arvopohja, joka on toimintamme ydin suunnittelusta toimitukseen.

Liity mukaan seuraamaan tarinaamme: Instagram: @avaroom / Facebook: AVA Room / LinkedIn: AVA Room Oy

Editor Helsinki – yritysviestinnän asiantuntija