Kokonaisuus on osiensa summa

CNC Machining on sitoutunut edistämään suomalaista teollisuutta globaalisti.

– Asiakas saa meistä luotettavan kumppanin, jonka laatua tai tuotantokykyä ei ole tarpeen kyseenalaistaa, laatu- ja kehityspäällikkö Juuso Herranen toteaa.

Joensuusta käsin toimiva CNC-Machining on erikoistunut kevyeen ja keskiraskaaseen CNC-koneistukseen, ja yhtiön valmistamien osien käyttökohteita ovat esimerkiksi turbokompressorit, vaihteistoista, raskaat koneet ja prosessiteollisuuden laitteet.

–Verkostomme ansiosta pystymme tarjoamaan asiakkaillemme kaikki palvelut saman katon alta suunnittelusta valmistukseen ja kokoonpanoon saakka. Laajan palveluvalikoiman lisäksi kilpailuetujamme ovat modernit laitteet, mutta ennen kaikkea tekijöidemme luja osaaminen ja työasenne. Meillä näkyy kirjaimellisesti se, että kokonaisuus on täsmälleen osiensa summa – olipa kyse tuotteesta tai tekijätiimistä, Herranen kertoo.

Hyvin suunniteltu on puoliksi tehty

Yhtiön vahvuus on oma suunnittelu.

– Vahvuutemme piilee erinomaisessa valmistuksen ja valmistettavuuden suunnittelussa, mikä takaa toimivat osat ja kestävät kokonaisuudet. Voimme tukea asiakkaan tuotesuunnittelua rakenteiden, materiaalien ja valmistuksen näkökulmasta 3D- suunnittelupalvelumme hyödyntämän modernin SolidWorks-ohjelmiston ansiosta. Se lisää merkittävästi kustannustehokkuutta.

Jatkuva uudistuminen on tapa toimia

Suurin osa yhtiön asiakkaista toimii globaaleilla markkinoilla.

– Pysyäksemme kilpailussa mukana uudistamme jatkuvasti tuotantomenetelmiämme ja laitteitamme. Meillä on tälläkin hetkellä käynnissä hallin laajennushanke, jonka myötä lisäämme tuotantokapasiteettiamme ja nostamme samalla automaatiotasoa. Näin saamme entistä parempaa vipuvoimaa kappalekoneistukseen ja kykyä vastata asiakkaiden tarpeisiin.

Laatu ja asiakaslähtöisyys kaiken a ja o

Se, millä CNC Machining haluaa markkinoilla erottua ovat Herrasen mukaan laatu ja asiakaslähtöisyys.

– Asiantuntemuksemme on asiakkaidemme käytössä heti ensimmäisestä yhteydenotosta lähtien ja vaalimme pitkäaikaisia asiakassuhteita olemalla joustavia, luotettavia ja tehokkaita kaikessa toiminnassamme. Usein käy myös niin, että yksittäisen työn tilaajasta tuleekin pitkäaikainen kumppani – ehkä se kertoo osaajiemme työmoraalista ja työn laadukkuudesta.

Kiinnostuitko? www.cnc-machining.fi