Lähitaksin laatu on helppo tunnistaa

Lähitaksi on käynyt läpi mittavan muodonmuutoksen, jotta taksimatkailijan olisi yhä helpompi tunnistaa laatu. Lähitaksin tasaisen laadukkaan palvelun tunnistaa vuoden 2018 alusta autojen kylkiteippauksista, kuljettajien palveluasenteesta ja yhtenäisistä työasuista.

Lähitaksi on välittänyt taksimatkoja pääkaupunkiseudulla ja Uudellamaalla mallikkaasti aina vuodesta 1965 lähtien.

– Olemme 52-vuotias perinteikäs, luotettava taksipalveluyritys, jonka toiminnan ytimessä on tarjota tasalaatuista palvelua 24/7. Tulevan taksilakiuudistuksen myötä kuluttajan voi olla vaikea erottaa taksitoimijoita toisistaan, joten haluamme omalta osaltamme auttaa kuluttajaa tunnistamaan laadukas ja perinteinen taksipalvelu, Lähitaksin markkinointipäällikkö Heidi Säynäjoki kertoo.

Kokonaisvaltainen muodonmuutos

Lähitaksi on käynyt läpi mittavan muodonmuutoksen kuluneen vuoden aikana.

– Laatu on ollut aina Lähitaksin kantava voima, mutta brändiuudistuksen myötä haluamme varmistaa, että se kulkee läpi koko ketjun taksin tilaamisesta matkan päättymiseen saakka. Muodonmuutos on haravoinut läpi koko Lähitaksin autokannan ja kuljettajat.

Käytännössä muodonmuutos tarkoittaa sitä, että ensi vuoden aikana kaikki Lähitaksin autot tulevat olemaan joko mustia, valkoisia tai hopean harmaita. Kaikissa autoissa on tunnistettava Lähitaksin kylkiteippaus ja kuljettajilla yhtenäiset työasut. Kaikki kuljettajat ovat lisäksi käyneet läpi laatukoulutuksen, jolla halutaan taata palvelun tasalaatuisuus.

Kokonaisvaltaiseen palvelukokemukseen liittyvät Säynäjoen mukaan pienimmätkin yksityiskohdat taksin vaivattomasta tilaamisesta aina siihen, että taksi saapuu paikalle sovitusti ja ajallaan, kuljettaja tervehtii, ottaa matkatavarat ja avaa oven myös matkan päätyttyä.

Voit valita Premium-palvelun

Mikäli taksimatkustaja kaipaa asteen parempaa vip-tason palvelua, Lähitaksista saa jatkossa tilattua myös Premium-taksipalvelun.

– Se tarkoittaa, että asiakas voi tilata  Lähitaksista esimerkiksi mustan auton ilman teippauksia, tummaan pukuun sonnustautuneella kuljettajalla, Säynäjoki vinkkaa.

Näin tilaat Lähitaksin

1. Soita Lähitaksin taksikeskukseen numeroon 0100 7300 (1,25 € + 0,25 € / 10 s + pvm).

2. Lataa Lähitaksi-mobiilisovellus. Se on maksuton ja helppo tapa tilata taksi pääkaupunkiseudulla. Lataa sovelluskaupoista tai www.taksiapp.fi

3. Tilaa yrityskuljetukset ja kysy sopimuksista: myynti@lahitaksi.fi

Teksti: Mia Heiskanen