Lasten Vaatekaappi uskoo ydinkeskustan vetovoimaan – uusi vaatekaappi avaa ovet Kotkan ydinkeskustassa

Paras paikka lasten vaatekaupalle on kaupungin keskustan sydän. Tähän uskoo Lasten Vaatekaappi, joka avaa uuden myymälän aivan Kotkan ydinkeskustaan.

– On totta, että monissa pienissä ja keskisuurissa kaupungeissa on viime vuosina riittänyt tyhjiä liiketiloja jopa parhailla paikoilla. Kotkan keskusta ei ole poikkeus. Tyhjää liiketilaa on edelleen melko paljon, vaikka kysyntä onkin viriämässä, Lasten Vaatekaapin omistaja Jarno Lähde kertoo.

Rohkeasti vastavirtaan

Lähde myöntää, että lastenvaatteiden vähittäiskauppa on hyvin kilpailtu toimiala ja moni kivijalkamyymälä onkin vaarassa jäädä isojen verkkokauppojen puristukseen.

– Moni alan yrittäjä on jopa sitä mieltä, etteivät kuluttajat halua enää tulla kaupungin keskustaan asioimaan. Me emme osta tätä ajatusta. Haluamme kulkea vastavirtaan, joten avaamme rohkeasti myymälän aivan Kotkan ydinkeskustaan ja vieläpä aiempaa isompaan tilaan.

”Moni alan yrittäjä on jopa sitä mieltä, etteivät kuluttajat halua enää tulla kaupungin keskustaan asioimaan. Me emme osta tätä ajatusta”.

Lasten Vaatekaapilla on ollut tähän saakka verkkokauppa ja myymälä Karhulassa, joka siirtyy nyt Kotkan keskustaan.

– Uskomme, uusi kivijalkamyymälä keskeisellä sijainnilla ja verkkokauppa muodostavat toimivan kokonaisuuden asiakkaiden kannalta. Lasten Vaatekaappi tunnetaan jo nyt laadukkaiden tuotteiden lisäksi erinomaisesta palvelusta, joten haluamme toivottaa sekä uudet että vanhat asiakkaamme lämpimästi tervetulleiksi palveltavaksi uuteen myymäläämme!

Lasten Vaatekaappi avaa uuden 150-neliöisen myymälän 26.5.2017 Kotkan Kirkkokadulle.

Lisätietoa:

Jarno Lähde 040 5025542