Naisten Oma Pörssiklubi

Naisten Oma Pörssiklubi tekee yhteistyötä pääkaupunkiseudulla vaikuttavan Havis Amandan Nuorkauppakamarin
kanssa.

Naisten Oma Pörssiklubi, NoP, on sijoitusyhteisö, joka kokoontuu säännöllisesti Helsingin Pörssitalossa. Klubi-illat ovat täynnä painavaa asiaa yhdistettynä rentoon yhdessäoloon. Ohjelmassa on ajankohtaisia luentoja sijoittamisesta ja taloudesta. Työpajat, NoppiPajat, sekä sijoitusohjaukset, NoppiOpit, tukevat pääoman kasvattamisen tavoitetta.

Verkostoituminen on tärkeä osa NoP:in toimintaa. Teemme yhteistyötä paitsi yritysten, myös Havis Amandan Nuorkauppakamarin kanssa, verkostoituminen on kattavaa tätäkin kautta.

Tervetulleita jäseniksi ovat kaikki, jotka haluavat olla osallisena energisessä ja mukaansa tempaavassa naisten yhteisössä.

naistenomaporssiklubi.fi

Editor Helsinki – yritysviestinnän asiantuntija