Naisyrittäjät-ryhmä tukee ja kannustaa naisia yrittäjyyden arjessa

Minna Lindbergin perustamalla ryhmällä on jo 54 000 jäsentä, jotka tukevat ja kannustavat toisiaan yrittäjyyden arjessa. Ryhmä antaa neuvoja, tukea ja näkökulmia yrittäjän haastavaan arkeen. Myös onnistumisia iloitaan yhdessä.

Minna Lindberg perusti Naisyrittäjät-ryhmän Facebookiin kymmenen vuotta sitten ryhdyttyään yrittäjäksi. Minna luotsaa mainostoimisto Naisdesignia, joka on naisyrittäjän mainostoimisto netissä, ja hän pohti, miten saisin asiakkuuksia verkosta. Huomattuaan, että Facebookista ei löytynyt naisyrittäjille ryhmää, jossa voisi mainostaa omia palvelujaan, tuotteitaan ja osaamistaan hän perusti Naisyrittäjät-ryhmän. Sana Naisyrittäjät- ryhmästä lähti nopeassti kiiriimään ja nyt ryhmässä on jo 54000 jäsentä – ja lisää tulee päivittäin.

”On ollut hienoa huomata, että ryhmä on toiminut alusta lähtien naisyrittäjille tärkeänä keskustelufoorumina. Naisyrittäjien joukossa on paljon yksinyrittäjiä, jotka kokevat, että ryhmästä saa näkyvyyden, yhteistyökumppanien ja asiakkaiden lisäksi myös tukea ja kannustusta arkeen. Ryhmä toimii ikään kuin vertaistukiryhmänä. Verkostoitumisella on tänä päivänä suuri merkitys ja sosiaalinen media on siihen oiva kanava, jota kannattaa hyödyntää.” Minna kertoo.

Naisyrittäjät-ryhmässä on tänä päivänä jo 54 000 jäsentä. Mitä suurempi ryhmä, sitä moninaisempaa on keskustelu. Minna toivookin, että Naisyrittäjät-ryhmä pysyy jäsenmäärän kasvaessa edelleen asiallisena ja hyödyllisenä foorumina sen jäsenille ja kanavana, jossa voi vapaasti keskustella ja vaihtaa näkökulmia yrittäjyyteen liittyvistä asioista ja saada apua kanssasisarilta.

Ryhmän ainut kriteeri on se, että olet nainen. Sinun ei tarvitse olla yrittäjä liittyäksesi ryhmään. Näin Naisyrittäjät-ryhmä on myös oiva keino tutustua naisyrittäjyyden arkeen yrittäjyydestä haaveileville tai siitä kiinnostuneille.

Lisätietoa:

Minna Lindberg