Nordsafetyn mobiilisovellus innostaa ihmiset turvalliseen työhön

Nordsafetyn mobiilisovellus tekee työturvallisuuden hallinnasta niin innostavaa, että yrityksen työturvallisuuden tuottavuuden nostaminenkin on huomattavan helppoa.

Nordsafety on suomalainen työturvallisuuden mobiilisovelluksiin keskittynyt yritys, joka tarjoaa NordSafety -palvelua työturvallisuuden mittaamiseen ja raportointiin. – Perusajatuksena on tehdä työturvallisuudesta niin helppoa ja automatisoitua, että ihmiset kokevat sen mukavana. Ratkaisullamme voi mittaamisen ja raportoinnin lisäksi parantaa turvallisuusviestintää, sitouttaa ihmisiä työturvallisuuteen sekä hallita mobiilisti työmailla syntyvää tietoa, yhtiön perustajaosakas ja asiakkuusvastaava Timo Kronlöf kertoo.

Mobiilius edellä

Kronlöf korostaa, että Nordsafety on mobiiliteknologiayritys, joka on halunnut lähestyä työturvallisuutta liikkuvan työn näkökulmasta.

Olemme hakeneet toiminnallisuuksia mobiilipeleistä ja sosiaalisesta mediasta, sillä uskomme, että uusi teknologia ja pelillistäminen sitouttavat ihmiset näkemään työturvallisuuden positiivisessa valossa.

Läpinäkyvää turvallisuusviestintää

Nordsafety lähestyy turvallisuutta myös viestinnän näkökulmasta. – Tehtailla ei enää tyypillisesti työskentele vain yhden yrityksen työntekijöitä. Mobiiliratkaisumme mahdollistaakin turvallisuusviestinnän eri organisaatioiden välillä ja lisää läpinäkyvyyttä.

Työturvallisuustarkastukset mobiilisti

Nordsafety tuo myös huomattavaa säästöä työturvallisuusrutiineihin ja raportointiin. – Sovelluksemme avulla auditointien ja tarkastusmittausten tekeminen onnistuu suoraan kentällä. Työntekijä ottaa taskustaan kännykän tai tabletin, näpyttelee tiedot softaan, ottaa kuvat ja vastuuttaa tehtävät oikeille tahoille suoraan kentältä. Näin raportti on reaaliajassa valmis, eikä papereita tarvitse täyttää enää käsin. Ratkaisumme toimii myös kaikilla alustoilla.

Yhteydenotot: Nordsafety, p. +358 50 410 6628
Teksti: Editori.fi

. Lisätietoa: Valtteri Rantalainen | p. 040 561 7703 | valtteri.rantalainen(a)editorhelsinki.fi I www.editorhelsinki.fi

Olemme hakeneet toiminnallisuuksia mobiilipeleistä ja sosiaalisesta mediasta