Opus-sovellus tekee kaupungista toimistosi

JULKAISUVAPAA HETI

Työympäristöt ja työskentelyolosuhteet ovat rajussa muutoksessa. Etätyöskentely on lisääntynyt, mikä aiheuttaa useille ihmisille ongelmia sopivien työskentelytilojen löytämisessä. Opus antaa mahdollisuuden tehdä työtä missä ja miten haluat. Sovellus muuntaa hotellien aulat, kahvilat ja coworking-toimistot työtiloiksi.

Opus-sovellus on tästä päivästä alkaen ladattavissa App Storessa tai Google Play Storessa 7 päivän ilmaisella kokeilujaksolla.

"Mm. freelancerit, myyjät ja yrittäjät ovat työskennelleet etänä jo vuosia. Vallitsevassa Covid-19-tilanteessa myös useiden muiden alojen työntekijät työskentelevät nyt yrityksen toimiston ulkopuolella ensimmäistä kertaa. Kun työelämä palaa normaalimmaksi, monet eivät kuitenkaan välttämättä palaa enää toimistotyöhön, vaan jatkavat etätyöskentelyä. Kotoa käsin työskenteleminen ei kuitenkaan aina ole paras vaihtoehto, sillä kotimme ovat usein täynnä häiriötekijöitä. Toimiston tai co-working tilan vuokraus taas voi olla kohtuuttoman kallista. Opus tarjoaa tähän täydellisen vaihtoehdon: sovelluksen avulla voit valita parhaan työskentely-ympäristön kaupungin viihtyisimmistä kahviloista, hotelleista ja co-working -tiloista tarpeesi mukaan, oli sitten kyseessä asiakastapaaminen tai keskittymistä vaativa työtehtävä. Optimaalinen työympäristö tutkitusti parantaa sekä tuottavuutta että työskentelyn tehoa.” kertoo Opus Nordicin toimitusjohtaja ja perustaja Christian Ehrström.

Etätyön kustannukset alas

Kahvilat ovat perinteisesti olleet paikkoja, jossa diginomadit ja etätyön tekijät ovat voineet työskennellä muutaman tunnin vastineeksi siitä, että ostavat jotain. Opus tarjoaa pääsyn co-working tiloihin, kahviloihin ja hotellien auloihin ja antaa vapauden nauttia rajattomasti kahvia ja teetä sekä oikeuden muihin tuotealennuksiin. Opuksen avulla alennat helposti etätyöskentelyn aiheuttamia kustannuksia.

Helppo käyttää

Opuksen käyttö on helppoa ja käytännöllistä. Kirjaudut sisään ja valitset sinulle parhaiten sopivan jäsenyyden, jonka maksat helposti sovelluksen kautta. Sovelluksen helppokäyttöisen kartan avulla löydät aina täydellisen etätyötoimiston tarpeidesi mukaan.

Opus lanseerataan tänään 15. joulukuuta Helsingissä ja Tukholmassa. Mukana on jo yhteensä yli 30 eri hotellia, kahvilaa ja co-working toimistoa eri puolilla kaupunkia. Helsingissä Opus-jäsenet voivat työskennellä esimerkiksi Spaces co-working tiloissa, Helsingin Kahvipaahtimossa, Sokos Hotel Presidentissä, Lapland Hotels Bulevardilla sekä Radisson Blu Royalissa. Sama jäsenyys toimii myös Tukholmassa.

Käy verkkosivuillamme ja tutustu Opus-sovelluksen sisältämiin etuihin, jos olet etätyötä tekevä tai jos olet työnantaja ja etsit nykyaikaista ja tehokasta tapaa tarjota henkilöstöllesi joustavia työtiloja.

"Olemme erittäin innoissamme voidessamme tarjota ihmisille joustavia työtiloja tämän päivän tarpeisiin", sanoo Christian Ehrström. "Roolimme on tarjota kaikille työntekijöille ympäristö, jossa he voivat olla onnellisempia sekä tehokkaampia työssään."

Christian Ehrström

christian@opusnordic.com