Paras arkeamme helpottava päätös RUOAT SUORAAN KOTIOVELLE

”Ruokien kotiin tilaaminen on ollut yksi fiksuimpia päätöksiä mitä olen tehnyt”, tunnustaa järvenpääläinen Sanna Lehti. ”Ihan turhaan pohdin ja pitkitin tilaamista, vaikka moni ystävä suositteli Kauppahalli24:ää.

Perheen arkirutiinit ovat Kauppahalli24:n myötä muuttuneet täysin. Kaupassa nälkäisenä haahuilun sijaan viikon ruoat suunnitellaan ja tilataan aina viikoksi kerrallaan. ”On kiva ruokien toimituspäivänä todeta jääkaappimme olevan tyhjä, olemme siis käyttäneet kaiken”, iloitsee Sanna. Aiemmin kaupasta tuli ostettua vähän mitä sattui.

Nettitilaus säästää aikaa, vaivaa ja rahaa

Sanna kertoo, että ensimmäisellä kerralla tilaaminen vei vähän enemmän aikaa, mutta nyt homma sujuu jo nopeammin. Omien tilausten mukaiset tuotteet nousevat etusivulle ja nopeuttavat jatkossa ostamista.

Ylimääräisiltä hairahduksilta on helppo välttyä suunnittelemalla ja tilaamalla ruuat ennakkoon. Kun ruokaostokset hoitaa kotoa käsin, on helppo tarkistaa, mitä kaapista jo löytyy. Ennakkotilaamalla säästää omien hermojesi lisäksi myös ympäristöä.

Kotiinkuljetus muutaman euron, usein jopa ilmainen

Kuljetusmaksu on Sannan mielestä todella edullinen. "Sen sijaan, että käyttäisin omaa aikaa kauppakierrokseen, hoitaa verkkoruokakauppa nyt kaiken puolestani: nostelee, pakkaa, kuljettaa oikeassa lämpötilassa ja kantaa ostokset kotiimme muutamalla eurolla, usein jopa ilmaiseksikin”.

Tuoretta ja laadukasta ruokaa – ja paljon luomuna

Sanna valitsee luomua aina kun mahdollista. Hän kertoo olevansa tyytyväinen tuotteiden todella pitkistä käyttöajoista. Kehuja saavat etenkin kala, yrtit sekä hedelmät ja vihannekset. ”Kasvikset ovat aina todella tuoreita. Ja Kalatukku E. Erikssonin tuoreeltaan fileoima kala on aina niin laadukasta - ja sen kyllä huomaa maussa!”, Sanna kehuu.

Kauppahalli24:n toimintamalli on ekologinen. Tuotteet saapuvat suoraan tuottajilta vasta asiakkaiden tilausten teon jälkeen, eli hyllyt eivät notku täytenä turhaan. Valikoima on yhdistelmä kauppahallin tuoreutta, lähikaupan edullisia luottotuotteita sekä pientuottajien erikoisuuksia – kaikki kätevästi samasta paikasta, kotiovelle toimitettuna.

www.kauppahalli24.fi