Projekti- ja kehityssalkku ovat korvaamattomia ja ketteriä arkipäivän työkaluja

Thinking Portfolio -projektisalkku on työkalu kasvun ja kannattavuuden hallinnoimisessa ja kokonaiskuvan mahdollistajana yrityksen toiminnassa. Kehityssalkku antaa koko organisaatiolle näkyvyyden kasvun ja kannattavuuden johtamiseen.

– Thinking Portfolio tarjoaa monipuolisesti useita parametroitavia salkkuja, kuten mm. idea-, kehitys-, projekti-, NPD-, riski-, tuote- ja palvelusalkkuja, kertoo Esa Toivonen.

– Thinking Portfolion avulla valikoidaan aina parhaat projektit ja luodaan läpinäkyvyyttä organisaation strategisiin kehitysohjelmiin ja projekteihin, kertoo toimitusjohtaja Esa Toivonen.

Riskisalkku on taas riskienhallinnan korvaamaton työkalu, joka mahdollistaa yrityksen riskimaiseman näkyväksi tekemisen organisaation hallitukselle, toimitusjohtajalle ja johtoryhmälle. Riskisalkku on ajanmukainen riskeihin varautumisen väline – riskienhallinnassa Excelit ovat jo mennyttä aikaa.

– Vahvuutena on asiakaskohtaisesti parametroitava organisaation oma salkku, jolloin asiakas voi joustavasti määritellä mitä tietoja haluaa salkuissaan käsitellä ja raportoida, muistuttaa Toivonen.

Thinking Portfolio tarjotaan Suomesta turvallisena pilvipalveluna ja kiinteällä käyttäjämääräriippumattomalla kuukausikustannuksella. Tämä mahdollistaa kustannustehokkaan koko organisaation laajuisen käytön, kun ei tarvitse miettiä kuinka monta käyttäjää salkussa on. Elinkaarikustannusten ennustettavuus tekee eri salkkujen koko organisaation laajuisen käytön myös kustannusten osalta kannustavaksi.

Thinking Portfoliosta on kasvun ja kannattavuuden johtamisen tueksi saatavilla eri salkunhallinnan ratkaisuja. Suosittuja ovat mm. kehitys-, projekti-, tuote-, palvelu-, sovellusja riskisalkut. Kaikki salkut kytkeytyvät vaivattomasti yhteen ja monisalkunhallinta avaa ajantasaisen tilannekuvan koko organisaatiolle – roolipohjaisilla käyttöoikeuksilla rajattuna.

– Kehityssalkku tukee myös ohjausryhmien ja projektipäälliköiden työtä yksittäisten projektien johtamisessa, siinä missä salkku kokonaisuutena avaa näkökulman johdolle kokonaistilanteeseen, kertoo Toivonen.

Teksti: Timo Mansikka-aho

Thinking Porfolio

• Palvelut tuotetaan Suomesta ja asiakkaiden tiedot sijaitsevat vastaavasti Suomessa.

• Thinking Portfolio panostaa vuosittain yli 20% liikevaihdostaan pilvipalveluidensa kehittämiseen ja on samalla Suomen suosituin ja kasvavin salkunhallintapalvelu.

• Thinking Portfoliolla on yli 150 000 käyttäjää ja asiakasmäärä kasvaa 50%:n vuosivauhdilla.

• Thinking Portfolion asiakkaita ovat mm.Fazer, Finnair, SOK, Kesko, Varma, IF, Kemira, LähiTapiola, Helen, ELO, Fingrid, Fortum, Cargotec, Tamro, OP, Terveystalo, VR, Vantaan kaupunki, L&T, Fennia, Veikkaus, SSAB, Espoon kaupunki, Helsingin yliopisto, KEVA, Kuntaliitto jne.

Tutustu tarkemmin Thinking Portfolion salkunhallintaratkaisuihin osoitteesta www.thinkingportfolio.com

Editor Helsinki – yritysviestinnän asiantuntija