Q-VIO kotimaisen tuotannon puolesta

Give Away -tuote, liikelahja tai brändituote. Mikä tahansa tuote, joka liitetään osaksi brändiä kuvastaa yrityksen valitsemaa arvomaailmaa ja laatua.

Q-VIO Branding Oy suunnittelee ja valmistaa yrityksille kampanja- ja liikelahoja sekä työvaatemallistoja.

– Meillä on pitkäaikaiset alihankkijaverkostot niin Kaukoidässä kuin Euroopassakin. Olemme tehneet vuosien ajan määrätietoisesti töitä löytääksemme verkostoomme myös suomalaisia käsityöläisiä ja osaajia, joiden avulla siirrämme kotimaisen osaamisen tuotteina asiakkaittemme käyttöön, toimitusjohtaja Eira Hovi kertoo.

Näin syntyi tuotenimi ORIVESI//NOKIA, joka sisältää lupauksen 100 % suomalaisesta tuotannosta ja materiaaleista.

– Tehtävämme on kaivaa esiin se huikea osaaminen, mitä maastamme löytyy ja yhdistää se asiakkaidemme tarpeeseen. Tällaisen prosessin tuloksena syntyi muun muassa Karhu-oluen kuluttajille suunnattu mallisto, joka kudotaan Orivedelllä ja ommellaan Nokialla. Kuluttajien vastaanotto mallistolle on ollut huikea. Se osoittaa, että suomalaiset arvostavat aitoja asioita, Hovi jatkaa ja muistuttaa:

– Kun yrityksen arvot halutaan muuttaa vastuullisesti konkreettiseksi kosketuspinnaksi, olemme parhaimmillamme.

Teksti: Mia Heiskanen

Kiinnostuitko? www.qvio.fi