RealLiftin kaiken kattavat trukki- ja henkilönostinratkaisut

RealLift palvelee asiakkaita nyt entistäkin monipuolisemmin nostamiseen ja logistiikkaan liittyvillä tuotteilla ja palveluilla, kun valikoimasta löytyvät nyt myös KesLiftin trukit.

Taustalla on huhtikuussa toteutettu yrityskauppa, jossa RealLift osti KesLiftin osakekannan.

– Saimme tuotevalikoimaamme Hysterin trukit pienistä pinontavaunuista kontinkäsittelykoneisiin, Carer isot sähkötrukit, Bulmor kylkitrukit sekä MOL-terminaalitraktorit. Laitteiden skaala kattaa nyt kaikki asiakkaan tarpeet varastologistiikasta suuriin satamakoneisiin eli kontinkäsittelyyn saakka, RealLift Oy:n Business Manager Jesse Kuhlman kertoo.

Kuhlmanin mukaan yhtiön tavoitteena onkin olla Suomen asiakaslähtöisin konetalo, joka huomioi asiakkaan tarpeet kaiken kattavalla palvelulla.

Nopeat vasteajat

KesLift kaupan myötä RealLiftin jälkimarkkinointipalvelutkin eli huolto, varaosat ja tekninen tuki paranivat entisestään.

– Voimme nyt vastata entistä nopeammin asiakkaan huolto- ja varaosatarpeisiin valtakunnallisesti.

Täyden palvelun konetalo

Kuhlman muistuttaa, että RealLiftin valikoimista löytyy sopivaa kalustoa jokaiseen nostin- segmenttiin.

– Toimimme maahantuojana Haulotte- henkilönostimissa, Palfinger-autoalusteisissa henkilönostimissa, Grove-ajoneuvonostureissa ja Potain-torninostureissa.  Kaikkiin edustamiimme tuotteisiin saa meiltä varaosat, teknisen tuen sekä huolto- ja korjauspalvelut. Valikoimaa täydentävät emoyhtiömme RealMachineryn maanrakennuskoneet. Olemme siis kirjaimellisesti täyden palvelun konetalo.

Teksti: Mia Heiskanen

Käy tutustumassa tuotteisiin ja palveluihin: www.reallift.fi ja www.trukki.com

Jesse Kuhlman Nostinkalusto & trukit 0400820409

Pasi Päkkilä Nostinkalusto 0453124742