Samsung DVM-Hydro -ilmavesilämpöpumput – järkevä ratkaisu energiatehokkaaseen lämmitykseen

Samsungin Hydro-yksiköillä saadaan tuotettua kylmää tai kuumaa vettä asuintiloihin yhdessä järkevässä järjestelmässä. Hydro-yksikön liittäminen ilmastointijärjestelmään siirtää lämpökattilatarpeen historiaan. Asennettujen yksiköiden määrästä riippumatta järjestelmää voidaan hallita keskitetysti – tai jokaista laitetta erikseen.

Samsung DVM Hydro -järjestelmä on helppo asentaa ja käytössä se mukautuu monenlaisiin tarpeisiin monipuolisten hallintamahdollisuuksiensa ansiosta.

DVM Hydro -lämpöpumppuja on kaksi eri mallia, joista voit valita lämpötilatarpeesi mukaan omiin tarpeisiisi sopivan mallin: HE-malli voi lämmittää veden +50°C:een ja HT-malli jopa +80°C:een. HT-mallissa on kuumakaasulla toimiva kaskadijärjestelmä, jonka ansiosta laite ei käytä sähköä veden lämmittämiseen. Lisäksi laitteita voi kytkeä rajattomasti rinnakkain, mikä takaa, että DVM Hydro sopii kaikkiin tarpeisiin.

Hydro-yksikön käyttöesimerkki

HE- ja HT-koneita voidaan käyttää osana isompaa VRF-järjestelmää. Ulkoyksikön tehosta riippuen kylmäainepiiriin voidaan lisätä sisäyksiköitä tarpeen mukaan. Hydro-yksikköä voidaan käyttää tavallisen ilma-ilma-lämpöpumppu -järjestelmän rinnalla veden lämmittämiseen: järjestelmässä lämmitettyä vettä voidaan käyttää vesikiertoiseen lattialämmitysjärjestelmään, patteriverkostoon ja käyttöveden lämmittämiseen. Hydro-yksikön avulla lämpöpumppujärjestelmästä voidaan tehdä aikaisempaa monipuolisempi, jolloin lämpöenergiaa on helppo siirtää useisiin eri kohteisiin ja väliaineisiin.

Oy Combi Cool Ab

Yrityksemme on perustettu vuonna 1985 ja on tänä aikana saavuttanut johtavan aseman kylmäalan maahantuojana ja tukkuliikkeenä Suomessa. www.combicool.fi

Yhteystiedot:
Siru Hyvärinen