Superfoodia puhtaasta pohjolasta

Roberts on yli 100 vuotias perheyritys ja erikoistunut hyödyntämään Pohjolan luonnossa villinä kasvavia marjoja.

– Nämä marjat ovat todellinen terveyspommi, sanoo perheyhtiön toimitusjohtaja Mikko Roberts. Maailmassa jyllää neljä megatrendiä: hyvä maku, terveellisyys, helppokäyttöisyys ja luonnonmukaisuus.

Robertsin neljillä maailman suurimmilla messuilla innovaatiopalkittu uusin tuotesarja Roberts Berrie® vastaa erinomaisesti näihin trendeihin.

– Lähdimme tekemään niin hyvää kuin pystymme ja olemme lopputulokseen erittäin tyytyväisiä.

Roberts Berrie® sarja tarjoaa päivän marjat kätevästi. Tuotteet on valmistettu kokonaisista marjoista sisältäen ravintorikkaat kuoret ja siemenet... ja marjoja on todella paljon.

Tuotteet säilyvät 8 kk lämpimässä, ne ovat maidottomia, gluteenittomia ja kaikki tuotteiden sisältämä sokeri tulee marjoista ja hedelmistä.

– Ottamalla Roberts Berrie -tuotteet päivittäiseen ruokavalioon kuluttaja varmistaa päivän marja-annoksen saannin. Berrie sopii kiireiseen arkeen. Päivän marjat on kätevä ottaa mukaan ja nauttia kun ehtii töiden ja harrastusten lomassa, sanoo Mikko Roberts.

Monipuolista hyvinvointia marjoista

Berrie+ -perheen tuotteissa saa päivän marja-annoksen lisäksi muita arvokkaita hyvinvointia lisääviä ainesosia kuten kuitua, kollageenia ja proteiinia.

Roberts Berrie® -tuotteet ovat Suomessa käytössä useassa sairaalassa ja sairaaloiden ravitsemusterapeutit suosittelevat niitä.

Robertsin verkkokaupasta voi kuka tahansa mistä päin maailmaa hyvänsä tilata tuotteita.

– Maailma muuttuu pikavauhtia, toteaa Roberts. Ennen oli lähes mahdotonta päästä omaa etuaan varjelevien jakelukanavien kautta eteenpäin. Nyt on aivan sama onko asiakas kuluttaja vai yritys. Pystymme toimittamaan muutamassa päivässä tuotteita kenelle tahansa ja minne tahansa halvimpaan mahdolliseen hintaan. Asiakkaalle riittää kun menee nettikauppaamme osoitteeseen www.robertsberrie.com ja tekee tilauksen. Tavara on tuossa tuokiossa perillä.

Yhteydenotot:
Inkilänkatu 3, 20300 Turku
myynti@roberts.fi

.

Roberts on yli satavuotias suomalainen perheyritys, jolla on pitkä historia elintarvikealalla. Laatutietoisille kuluttajille tarjoamme innovatiivisia, kokonaisista marjoista valmistettuja, terveellisiä, hyvänmakuisia ja helppokäyttöisiä Berrie-tuotteita sekä korkealaatuisia hilloja, marmeladeja ja täytteitä leipomo- ja horeca-alan ammattilaisille sekä suomalaiselle vähittäiskaupalle ja vientiin.

Nämä marjat ovat todellinen terveyspommi.
Mikko Roberts, Roberts-perheyhtiön toimitusjohtaja