Terveellistä ja huomaamatonta sisäilmaa

Täydelliseen kodin sisäilmaan ei kiinnitä mitään huomiota: se ei haise, maistu, näy eikä tunnu. Tällaista turvallista ja terveellistä sisäilmaa saat Enerventin kotimaisilla sisäilmaratkaisuilla.

Oikeanlainen ilmanvaihto on tärkeää meidän jokaisen terveydelle sekä rakennuksen kunnolle. Enerventin ilmanvaihtolaitteet puhdistavat hengittämämme ilman haitallisista pienhiukkaisista ja ohjaavat ilman hallitusti sisätiloihin pitäen tilojen hiilidioksiditason ja kosteuden sopivana estäen myös vedon tunnun.

– Uudisrakennuksissa hyvä koneellinen ilmanvaihto on itsestään selvyys, mutta meillä on vielä paljon vanhoja, painovoimaisella ilmanvaihdolla toimivia rakennuksia, joissa olisi syytä putkiremontin yhteydessä panostaa terveyttä ja asumisviihtyvyyttä parantavaan ilmanvaihtoon, muistuttaa myyntijohtaja Teemu Kuusinen.

Enervent Oy on täysin kotimainen ilmanvaihtolaitteiden valmistaja, jonka laitteet ovat markkinoiden energiatehkkaimpia. Enerventin ratkaisuilla huoneistoihin ohjattu ilma on terveellistä ja turvallista. Järjestelmä on helppo hankkia sekä asentaa ja erityisesti sen käyttäjäystävällisyyteen on panostettu.

www.enervent.com

Teksti: Maija-Liisa Saksa

Yhteydenotot:
Enervent Oy
Kipinätie 1, 06150 Porvoo
www.enervent.fi

.

Enervent Oy:n intohimona on sisäilmasto. Yritys on kehittänyt, valmistanut ja markkinoinut sisäilmastoa parantavia energiatehokkaita ratkaisuja yli 30 vuotta. Se auttaa ihmisiä asumaan ja työskentelmään terveellisessä ja miellyttävässä sisäilmastossa tarjoamalla huippuluokan helppokäyttöisiä, rahaa ja energiaa säästäviä ilmanvaihtolaitteita.

Lainaukset

Uudisrakennuksissa hyvä koneellinen ilmanvaihto on itsestään selvyys, mutta meillä on vielä paljon vanhoja, painovoimaisella ilmanvaihdolla toimivia rakennuksia, joissa olisi syytä putkiremontin yhteydessä panostaa terveyttä ja asumisviihtyvyyttä parantavaan ilmanvaihtoon.
Teemu Kuusinen, myyntijohtaja, Enervent Oy