TIEDOTE/KUTSU

Chief of Finance 2019 on Suomen merkittävin modernin talousjohtajan muuttuvaan rooliin fokusoiva päättäjätapahtuma, jossa keskustellaan mm. miten tekoäly, robotiikka ja koneoppiminen minimoivat manuaalisen työn ja mahdollistavat älykkäämmän, dataan pohjautuvan päätöksenteon ja ennustamisen sekä miten teknologian käytön kasvaessa voimme ehkäistä yleisimpiä liiketoimintariskejä.

Chief of Finance 2019

Suomen merkittävin moderni talousjohtajatapahtuma.

Bio Rex, Helsinki 7.5.2019.

Haastatteluajat varattavissa nyt!

Christian Guttmann, Executive Director, Nordic AI Artificial Intelligence Institute (Sweden)

Niall McKeown, Digital Transformation Educator, Visiting Professor, Speaker, Author and Youtuber (UK)

Liselotte Haglind, CFO, Sweco, Sweden

PA Prabert, Deputy CEO, mySafety

TIEDOTE

VAPAA JULKAISTAVAKSI HETI

7. toukokuuta Helsingin Bio Rexissa järjestetään Suomen merkittävin moderni talousjohtajille suunnattu päättäjätapahtuma Chief of Finance 2019. Puhujien joukossa on kansainvälisiä kärkinimiä kuten saksalais-australialainen, nykyisin Ruotsissa asuva Nordic AI Instituten johtaja Christian Guttmann sekä tunnettu irlantilainen digimuutoskouluttaja Niall McKeown. Tapahtumassa kuullaan puheenvuoroja tekoälystä, robotiikasta, muutosjohtamisesta, datan hyödyntämisestä, ennustamisesta sekä tietoturvasta.

Muutamia poimintoja päivän kiinnostavimmista puheenvuoroista:

Näkemystä globaalin suuryrityksen muutosjohtamiseen tarjoaa Swecon Ruotsin talousjohtaja Liselotte Haglind, joka saapuu Suomeen jakamaan tarinan laajasta yrityksen sisäisestä muutosprosessista, joka yrityksen ja erehdyksen kautta saatiin lopulta maaliin onnistuneesti. Liselotte on kokenut puhuja talousalan tapahtumissa niittänyt suosiota aiemmilla puheenvuoroillaan. Chief of Finance 2019 tarjoaa ainutlaatuisen mahdollisuuden kuulla häntä Suomessa.

Tuleekö tekoäly korvaamaan osan meistä? Entä miten voit varmistua, että tekoäly on yrityksellesi hyödyke eikä rasite? Tekoälyn asiantuntijat Niall McKeown (UK) ja Christian Guttmann (SWE) jakavat oppinsa ja käytännön esimerkkinsä tekoälyn hyödyntämisestä ja liiketoiminnan kasvattamisesta automatisaation avulla.

mySafety-konsernin viestintäjohtaja PA Prabert julkaisee tapahtumassa tuoreet tutkimustulokset yritysten identiteettivarkauksista. Kyseessä on ensimmäinen kerta, kun tutkimus on tehty Suomessa yritysten näkökulmasta. Laura Kankaala (F-Secure / Ylen Team Whack -ohjelma) demonstroi, kuinka identiteettivarkaus tapahtuu.

Päivän lopuksi lavalle nousee hallitusammattilainen, vuorineuvos Jorma Eloranta, joka pitkään kokemukseensa pohjautuen avaa yritysten hallituksen odotuksia nykypäivän talousjohdolle.

Tapahtumaa moderoi loistavana inspiraatiopuhujana tunnettu Tomi Kaukinen.

Lähes loppuunmyyty Chief of Finance 2019 tapahtuma kokoaa yhteen talousjohdon kovimmat ammattilaiset.

Tapahtuman verkkosivut:

Lisätiedot, akkreditointi ja haastattelupyynnöt:

Aleksi Helander

CEO, Partner