TIEDOTE/KUTSU

MarTech Nordic 2019 on Suomen merkittävin markkinoinnin teknologiaan fokusoiva päättäjätapahtuma. Tapahtumassa keskustellaan digitaalisen markkinoinnin kehityksestä  ja merkityksestä mm. automaatiossa, brändäyksessä, kasvussa, analytiikassa, sisällöntuotannossa sekä asiakaskokemuksessa. Tapahtuma kerää lähes 400 osallistujaa, Suomen lisäksi kuudesta eri maasta.

MarTech Nordic 2019

Moderniin markkinoinnin teknologiaan keskittyvä päättäjätapahtuma. Kattilahalli, Helsinki, 19.9.2019

Haastatteluajat varattavissa nyt!

Monika Werthén, Head of Marketing, Uber Nordics

Carlos Doughty, Founder and Lead Marketing Technologist, the MarTech Alliance

Jaime López, Sales & Development Manager, Wärtsilä

TIEDOTE

VAPAA JULKAISTAVAKSI HETI

19. syyskuuta Helsingin Kattilahallissa järjestetään vuoden merkittävin markkinointipäättäjien tapahtuma MarTech Nordic 2019. Mukana tapahtumassa on esimerkiksi Monika Werthén, Head of Marketing, Uber Nordics sekä monia muita kansainvälisiä huippupuhujia. Tapahtuman aiheissa painottuvat:: tekoälyn ohjaama markkinointi, data & analytiikka, vahva brändinrakennus, personalisaatio, kasvumarkkinointi, asiakaskokemus, markkinoinnin automaatio, sisältömarkkinointi.

Muutamia poimintoja päivän kiinnostavimmista puheenvuoroista:

Näkemystä kulttuurin merkitykseen ja hyödyntämiseen markkinoinnissa tarjoaa Hofstede Insightsin australialais-saksalainen Martin Karaffa. Puheenvuoro keskittyy siihen, miten eri maiden kulttuurierot voidaan oikealla strategialla ja ymmärryksellä käyttää hyödyksi niiden karttamisen sijaan.

Tubular Labs kohdentaa videomarkkinointia datan ja analytiikan avulla. Heidän asiantuntijansa Emily Morphy tulee puheenvuorossaan avaamaan, keräämänsä datan pohjalta, Pohjoismaiden tämänhetkisiä sisältömarkkinointrendejä ja sitä, missä kanavissa ihmiset haluavat tänä päivänä vastaanottaa sisältöä.

Yksi päivän kohokohdista tulee ehdottomasti olemaan Jaime Lópezin puheenvuoro, jolloin saamme  kuulla suomalaisen menestystarinan: miten Wärtsilä teki onnistuneen strategiamuutoksen vaihtaessaan perinteisestä printtimainonnassa digitaaliseen ja täysin automatisoituun markkinointiin.

Tapahtumassa mukana on myös martech-yritys Avaus. Ira Gylling, joka toimii yrityksen kasvujohtajana ja strategistina tulee MarTech Nordicissa julkaisemaan Suomen uuden MarTech Landscapen, joka tuo esille laajan kattauksen suomalaista Martech-osaamista. Viimeisin versio on vuodelta 2017.

Tapahtumaa moderoi Avauksen Emma Storbacka ja Ira Gylling.

Lähes loppuunmyyty MarTech Nordic 2019 -tapahtuma kokoaa yhteen digimarkkinoinnin johdon kovimmat ammattilaiset.

Huom. Tapahtumassa on Airbnb:n puheenvuoro, jonka esittää Roger Hoard. Hoardin puheenvuoroa media ja pressi ei saa videoida, kuvata eikä siitä saa kirjoittaa.

Tapahtuman verkkosivut ja agenda:

Lisätiedot, akkreditointi ja haastattelupyynnöt:

Aleksi Helander
CEO, Partner