Tunnelmallista lämpöä kätevässä pakkauksessa

Takkatuli on tunnelmallinen ja energiatehokas lämmitysmuoto, jonka käyttäjät tuskailevat usein epäkäytännöllisten polttopuupakkausten kanssa. Suomalainen Ruukki Forest Oy vastaa kysyntään tuomalla Saksan markkinoille ekologisin menetelmin tuotettua, kuivaa energiatehokasta ja erittäin käyttäjäystävällisesti pakattua polttopuuta.

PE-LD 4-kiristemuovista valmistetut polttopuupakkaukset ovat siistejä ja helppoja avata. Vähän tilaa vievät pakkaukset on helppo varastoida ulos tai sisätiloihin. Pakkausmuovi on helppo kierrättää tai hävittää polttamalla.

Ruukki Forest Oy hankkii kaikki raaka-aineet lähiseudun PEFC-sertifioiduista metsistä.

– Meille on tärkeää, että polttopuu on kuivaa ja ekologisesti tuotettua, kertoo yhtiön hallituksen Puheenjohtaja Mika Herkkola.

– Yrityksen tavoitteena on olla Pohjoismaiden suurin pakatun polttopuun toimittaja, joka on luomassa jakeluverkostoa myös Saksaan.

– Etsimme tällä hetkellä Saksaan jakelijaa, jolla on riittävästi kapasiteettia. Tuotamme 1,5 miljoonaa lämmityspakettia vuodessa.

www.ruukkiforest.fi

Teksti: Maija-Liisa Saksa

Julkaisija: Editori.fi

Yhteydenotot:
Mika Herkkola
info@ruukkiforest.fi

.

Ruukki Forest Oy on vuonna 2010 perustettu yritys, jonka toiminta suuntautuu bioenergian tuotantoon. Yrityksen päätuote on laadukas pakattu polttopuu.

Meille on tärkeää, että polttopuu on kuivaa ja ekologisesti tuotettua.
Mika Herkkola, hallituksen puheenjohtaja, Ruukki Forest