Digiasta Efecten palveluhallintakumppani

Efecte Oy ja Digia Oyj aloittavat yhteistyön liiketoiminnan- ja IT-palveluhallinnan ohjelmistojen toimittamisessa. Digia laajentaa palvelutarjontaansa Efecten tuotteilla ITSM- ja BSM- alueilla ja tarjoaa jatkossa asiakkailleen Efecten kehittämiä palveluhallinnanohjelmistoja.

Efecten ja Digian yhteistyö mahdollistaa IT-palveluhallinnan ohjelmistojen perinteistä laajemman hyödyntämisen. IT-palveluiden lisäksi Efecten edistyksellistä ja helppokäyttöistä teknologiaa voi hyödyntää myös muiden liiketoimintaa tukevien palveluiden, kuten HR-palveluiden, sopimusten ja käyttöomaisuuden hallinnassa, myös mobiilisti.

- Yhteistyömme yksi merkittävä asiakashyöty syntyy, kun yritysten ei jatkossa tarvitse investoida useisiin, toisistaan irrallisiin palvelunhallintajärjestelmiin. Asiakasyritykset saavat kaikki liiketoimintansa palveluhallinnanratkaisut turvallisesti ja nopeasti yhdestä paikasta. Lisäksi Efecten ITSM -ratkaisu sisältää poikkeuksellisen vahvan käyttövaltuuksien hallinnan, jota voi hyödyntää esimerkiksi ulkoisten ja sisäisten käyttäjien hallintaan, Efecten toimitusjohtaja Sakari Suhonen kertoo.

- Asiakkaat vaativat palveluiden tarjoajilta yhä tehokkaampia, edullisempia ja laadukkaampia palveluita. Palvelut ovat oleellinen osa yhä useamman toimialan kokonaistarjontaa, ei pelkästään perinteisen palvelusektorin. Digia haluaa tarjota asiakkailleen ratkaisuja, joilla he menestyvät arkipäivän palveluidensa tehokkaassa ohjauksessa ja hyvän asiakaskokemuksen synnyttämisessä. Tähän Efecten tuotealusta antaa hyvät mahdollisuudet, kertoo liiketoimintajohtaja Harri Kujansuu Digialta.

Harri Kujansuu, liiketoimintajohtaja, Digia Oyj, puh. 0400 787427
Sakari Suhonen, toimitusjohtaja, Efecte Oy, puh. +358 50 384 3576

Digia on suomalainen ohjelmisto- ja palveluyritys, joka auttaa alansa johtavia toimijoita palveluiden kehittämisessä, toiminnan ohjaamisessa ja tiedon hyödyntämisessä kotona ja kansainvälisesti. Kehitystämme ohjaa ihmisten muuttuva arki. Digia toimii noin tuhannen osaajansa voimin Suomessa, Ruotsissa, Norjassa, Saksassa, Kiinassa, Venäjällä ja Yhdysvalloissa. Yhtiö on listattuna NASDAQ OMX Helsingissä (DIG1V). www.digia.com

Digia haluaa tarjota asiakkailleen ratkaisuja, joilla he menestyvät arkipäivän palveluidensa tehokkaassa ohjauksessa ja hyvän asiakaskokemuksen synnyttämisessä. Tähän Efecten tuotealusta antaa hyvät mahdollisuudet.
Harri Kujansuu, liiketoimintajohtaja, Digia