Efecte julkaisee ITSM 7.0 version ja täysin uuden käyttökokemuksen

Efecte ITSM 7.0 nostaa palvelunhallintaohjelmistojen käytettävyyden uudelle tasolle säilyttäen kuitenkin johtoasemansa sovellusten muokattavuudessa.

Efecte julkaisee Efecte ITSM 7.0 palvelunhallinnan ohjelmistoversion kaikkien eurooppalaisten asiakkaiden saataville. Uusi ohjelmistojulkaisu tuo täysin uudenlaisen käyttökokemuksen service desk ja IT-pohjaisia palveluja tuottaville työntekijöille.

Ohjelmiston käyttöliittymä on uusittu täysin. Suunnittelun lähtökohtana on ollut yksinkertaisuuden ja käytettävyyden lisääminen. Uusi ohjelmistoversio nostaa ITSM-ratkaisujen käytettävyyden standardia merkittävästi. Ohjelmiston selainpohjainen käyttöliittymä skaalautuu automaattisesti eri näytöille aina mobiililaitteista kannettaviin tietokoneisiin.

“Jo nyt Efecte ITSM on Euroopan helpoimmin räätälöitäviä yrityspalveluiden hallintaohjelmistoja. Uusien suodatus- ja dashboard-toimintojen avulla ITSM-käyttäjät voivat muokata raportteja entistä paremmin liiketoiminnan tarpeita vastaaviksi,” kertoo toimitusjohtaja Sakari Suhonen.

”Efecte ITSM 7.0 on hiljattain arvioitu ITSM Review Universen tekemässä vertailussa, jossa se nousi pohjoismaisten ohjelmistotoimittajien joukosta parhaaksi sisäisesti räätälöitäväksi ITSM-ratkaisuksi ja päihitti jopa USA:n johtavien toimittajien tuotteita. Tämä vaikuttaa suoraan asiakkaidemme palveluhallinnan kustannustehokkuuteen huolimatta siitä, vastaako asiakas itse palvelunsa jatkokehityksestä vai tuottaako Efecte asiakkaalle palvelukokonaisuuden.  Vertailu osoittaa hyvin kuinka omistautuneita olemme tuottamaan arvoa asiakkaillemme,” jatkaa Sakari Suhonen.

Efecte ITSM 7.0 on Efecten tuotevalikoiman keskipiste, jota täydentävät Efecte Self-Service ja Efecte Identity -ratkaisut. Yhdessä tuotteet mahdollistavat nopeasti käyttöönotettavan ja helposti räätälöitävän hallinnan kaikille IT-pohjaisille yrityspalveluille.

Efecte ITSM 7.0 on ollut valikoitujen asiakkaiden tuotantokäytössä beta -versiona. Nyt uusi ohjelmistoversio on toimitettavissa kaikille Euroopan alueen asiakkaille. ITSM 7.0 on saatavissa niin on-premise-asennuksena kuin Efecten operoimana pilvipalveluna.

Sakari Suhonen, toimitusjohtaja, Efecte Oy, puh. 050 384 3576

Efecte Oyj Efecte on suomalainen ohjelmistoyhtiö, joka tarjoaa pilvipohjaisia palvelunhallinnan ohjelmistoja ja niitä tukevia asiantuntijapalveluita. Efecten ohjelmistoilla voidaan joustavasti hallita kaikkia organisaation sisäisiä ja ulkoisia palveluita, esimerkiksi IT:n, henkilöstöhallinnon tai talousosaston palveluita ja asiakaspalvelua sekä pääsyoikeuksia. Efecte on yksi alan johtavista keskisuurten ja julkisten organisaatioiden ohjelmistotoimittajista Suomessa ja Pohjoismaissa. Yhtiö on perustettu vuonna 1998 ja se on noteerattu Nasdaq First North Helsinki -markkinapaikalla. Efecte toimii Suomessa, Ruotsissa, Saksassa ja Tanskassa. www.efecte.com