Efecte julkaisee uuden sukupolven IT-palveluhallintaratkaisun

- Efecte Edge™ on ensimmäinen ITSM –ohjelmisto, johon on sulautettu käyttöoikeuksien hallinta.

Efecte Edge luo uuden käyttäjäystävällisen standardin yritysten palveluiden hallintaan. Ohjelmistoratkaisu Efecte Edge mahdollistaa mm. kertakirjautumisen, automaatiot ja selainpohjaisen itsepalvelun yritysten työntekijöille tarjoamiin palveluihin.

Kyky hallita toimittajia, sopimuksia ja niiden välisiä suhteita keskitetysti, yhdestä palvelupisteestä sekä integraatiot eri toimittajien käyttöoikeuksien hallinnointiin tekee Efecte Edge -ratkaisusta ainutlaatuisen IT-palveluhallintamarkkinassa.

Efecte julkaisee tänään Efecte Edge™ ratkaisun itSMF ry:n vuosikonferenssissa Helsingissä. Ratkaisu koostuu kolmesta valmiiksi integroidusta ohjelmistotuotteesta: Efecte Identity Management 2015, Efecte Service Management 2015 ja Efecte Self-Service 2015.

"Kuunneltuamme asiakkaitamme on käynyt ilmeiseksi, että SIAM -valmius, yhtenäinen itsepalvelujen käyttäjäkokemus samoin kuin vahva tietosuoja ohjaavat kysyntää kohti uudenlaista lähestymistapaa organisaatioiden palveluiden tuottamisessa”, kertoo toimitusjohtaja Sakari Suhonen.

Efecte Edge nostaa ihmiset organisaatioiden tuottamien palveluiden keskiöön. Helppokäyttöinen itsepalvelukokemus, yhtenäinen kertakirjautuminen oikeilla käyttöoikeuksilla ja helposti muokattava palveluiden hallinta lisää työtyytyväisyyttä ja tehostaa tuottavuutta kaikissa organisaatiossa.

"Olemme saaneet erittäin rohkaisevaa palautetta uudesta palveluhallinnan ohjelmistokokonaisuudesta avainasiakkailtamme. Olemme jo solmineet useita merkittäviä Efecte Edge -ratkaisusopimuksia asiakkaidemme kanssa ja alamme toimittaa ensimmäisenä ohjelmistoyrityksenä SIAM-yhteensopivaa ratkaisua kaikkialla Pohjoismaissa", jatkaa Sakari Suhonen.

Efecte Edge on asiakkaidemme saatavilla vuoden 2014 viimeisellä neljänneksellä.

Sakari Suhonen, toimitusjohtaja, Efecte Oy, puh. 050 384 3576

Efecte Oyj Efecte on suomalainen ohjelmistoyhtiö, joka tarjoaa pilvipohjaisia palvelunhallinnan ohjelmistoja ja niitä tukevia asiantuntijapalveluita. Efecten ohjelmistoilla voidaan joustavasti hallita kaikkia organisaation sisäisiä ja ulkoisia palveluita, esimerkiksi IT:n, henkilöstöhallinnon tai talousosaston palveluita ja asiakaspalvelua sekä pääsyoikeuksia. Efecte on yksi alan johtavista keskisuurten ja julkisten organisaatioiden ohjelmistotoimittajista Suomessa ja Pohjoismaissa. Yhtiö on perustettu vuonna 1998 ja se on noteerattu Nasdaq First North Helsinki -markkinapaikalla. Efecte toimii Suomessa, Ruotsissa, Saksassa ja Tanskassa. www.efecte.com

Olemme jo solmineet useita merkittäviä Efecte Edge -ratkaisusopimuksia asiakkaidemme kanssa ja alamme toimittaa ensimmäisenä ohjelmistoyrityksenä SIAM-yhteensopivaa ratkaisua kaikkialla Pohjoismaissa.