Efectelle Suomalaisen Työn liiton Design from Finland –merkki

- Design from Finland -merkki kertoo edelläkävijäyritysten panostuksesta suomalaiseen muotoiluun

Efecte suunnittelee ja kehittää käyttäjälähtöisiä ohjelmistoja organisaatioiden IT-palveluiden hallintaan, työntekijöiden itsepalveluun sekä käyttäjähallintaan. Tavoitteemme on parantaa tuottavuutta yksinkertaistamalla organisaatioiden palvelunhallintaohjelmistojen käyttäjäkokemus. “Efecte keskittyy sinnikkäästi parantamaan ohjelmistojen käyttöliittymien muotoilua”, kertoo tuoteyksikön johtaja Peter Schneider.

Design from Finland –merkki on myönnetty Efecten kehittämälle selainpohjaiselle ja responsiiviselle Efecte Self-Service itsepalveluohjelmistolle, mikä yhtenäistää itsepalvelun käyttökokemuksen. Suomalaiset IT-palveluhallinnan johtavat käytettävyysasiantuntijat ovat suunnitelleet Efecten käyttöliittymän.

“Merkki tuo esiin muotoilun tärkeyden osana yrityksen liiketoimintaa ja menestystä. Design from Finland -tunnus kertoo edelläkävijäyritysten panostuksesta suomalaiseen muotoiluun ja muotoilun merkityksestä osana liiketoimintastrategiaa”, kertoo brand manager Rilla Engblom Suomalaisen Työn liitosta.

Efecte julkistaa itSMF Finland ry:n vuosikonferenssissa 2. lokakuuta uusimman version itsepalveluohjelmistosta, jolle on myönnetty Design from Finland –merkki.

Peter Schneider, tuoteyksikön johtaja, Efecte Oy, puh. 040-838 2867

Merkki tuo esiin muotoilun tärkeyden osana yrityksen liiketoimintaa ja menestystä. Design from Finland -tunnus kertoo edelläkävijäyritysten panostuksesta suomalaiseen muotoiluun ja muotoilun merkityksestä osana liiketoimintastrategiaa.
Rilla Engblom, Brand manager, Suomalaisen Työn liitto
Efecte keskittyy sinnikkäästi parantamaan ohjelmistojen käyttöliittymien muotoilua.
Peter Schneider, VP Products, Efecte