• Eficode Oy/

Eficode ostaa Jodocuksen ja vahvistaa Atlassian Cloud-osaamista ja Atlassian-kumppanuutta Saksassa

Lue alkuperäinen

Helsinki, Finland, 28 May 2024— Eficode on ostanut Jodocuksen, ensimmäisen ainoastaan Atlassian Cloud-alustaan keskittyneen Atlassian Platinum-kumppanin Saksasta. Yritysosto vahvistaa entisestään Eficoden roolia Atlassian-kumppanina Saksassa, ja laajentaa palveluita ja osaamispohjaa Atlassian Cloud-alustalle.

“Atlassian siirtyy pilveen, ja siihen liittyvä tietotaito on oleellista tässä muutoksessa. Jodocus on ensimmäinen Atlassian-kumppani joka on alusta asti keskittynyt ainoastaan Atlassian Cloud-alustaan. Heidän laaja osaaminen Atlassian-tuotteissa ja migraatioissa pilveen hyödyttää asiakkaitamme heidän siirtyessään pilvipalveluihin, ja täydentää meidän missiota rakentaa ohjelmistokehityksen tulevaisuutta”, sanoo Ilari Nurmi, Eficoden toimitusjohtaja. “Toivotan Jodocuksen työntekijät ja asiakkaat tervetulleeksi Eficodelle.”

Vuonna 2019 perustettu Jodocus on Atlassian Platinum-kumppani jolla on merkittävää osaamista Atlassian Cloud-tuotteissa ja siihen liittyvissä palveluissa. Atlassian Cloudin lisäksi Jodocus tarjoaa tukea liiketoimintaprosesseissa, ohjelmiston elinkaarenhallinnassa ja DevOpsissa. Jodocuksen asiakkaihin Saksassa kuuluu mm. Otto Group ja Fricke. Yrityksellä on 45 työntekijää, ja liikevaihto vuonna 2023 oli 11,5 miljoonaa euroa.

“Yhdessä Eficode ja Jodocus muodostavat merkittävän edustuksen. Kansainvälinen asiakaskunta avaa mahdollisuuksia syventää ja laajentaa toimintaa heidän kanssaan.”, sanoo Werner Krandick, Jodocuksen toimitusjohtaja.

Eficode on auttanut lukuisia yrityksiä ohjelmistokehityksen parissa uusien teknologioiden, DevOps-käytäntöjen sekä digitaalisen transformaation avulla. Nyt Eficoden laaja digitaalisten palvelujen tarjooma on myös Jodocuksen asiakkaiden käytettävissä. Eficode ROOT tarjoaa ohjelmistokehitystyökalut hallinnoituna palveluna SaaS-palvelun kaltaisella tavalla. Total Support-palvelun avulla Eficode hallinnoi asiakkaiden työkaluja ja tarjoaa tukea, valmennusta ja mentorointia Atlassian-tuotteisiin tilauksena."

Viime vuosina, Eficode on kasvanut voimakkaasti sekä orgaanisesti että yritysostojen. Eficoden yhdistetty vuotuinen kasvuvauhti (CAGR) viimeisimmän neljän toimintavuoden aikana on ollut 70 %.

Yhteystiedot medialle

Ilari Nurmi, Toimitusjohtaja, Eficode. ilari.nurmi@eficode.com, 040 577 5084

Lauri Palokangas, Markkinointijohtaja, Eficode. lauri.palokangas@eficode.com, 050 486 4918

Tietoja Eficodesta

Eficode on Euroopan johtava DevOps-yhtiö, joka edistää DevOps- ja Agile-menetelmiä ja rakentaa ohjelmistokehityksen tulevaisuutta kymmenessä maassa noin 650 ammattilaisen voimin.

Eficode on Atlassian Specialized Partner kaikissa Atlassian-palveluissa - Agile at Scale, ITSM ja Cloud, ja platinatason kumppani yhdeksässä maassa. Eficode tarjoaa Atlassian-palveluiden koko valikoiman asiantuntijakonsultaatioista Eficode ROOT -hallinnoituihin palveluihin ja koulutuksesta lisenssinhallintaan.

Eficoden asiantuntijoilla on Atlassian-sertifikaatteja laajasti eri ratkaisuista, mukaan lukien Jira Software -, Jira Align -, Confluence- ja Bitbucket-ratkaisujen soveltamisessa. Mittavalla ITIL- ja IT-palvelujen hallinnan osaamisellaan Eficode auttaa yrityksiä maailmanlaajuisesti Jira Service Management -ohjelmiston toteuttamisessa ja optimoinnissa.

Tietoja Jodocuksesta

Atlassian Platinum Solution Partnerina Jodocus GmbH on erikoistunut ITSM:n optimointiin ja liiketoimintaprosessien digitalisointiin Atlassian-tuotteilla. Hampurin, Hörstelin, Düsseldorfin, Kielin ja Kulmbachin toimipisteistä käsin kokeneet IT- ja pilviasiantuijat sekä prosessi- ja projektinhallinnan asiantuntijat palvelevat laajaa valikoimaa eri toimialoja: saksalaisista keskisuurista yrityksistä ja suuryrityksistä, kuten pankeista ja vakuutusyhtiöistä, aina kansainvälisiin suuryrityksiin.

Tietoja Atlassianista

Atlassian vapauttaa jokaisen tiimin tuottavuuden. Sen Agile & DevOps-, IT palveluhallinta- ja työnohjaussovellukset auttavat tiimejä organisoimaan, keskustelemaan ja aikaansaamaan yhteisiä tehtäviä. Suurin osa Fortune 500 -yrityksistä ja yli 300 000 yritystä ympäri maailmaa - mukaan lukien NASA, Audi, Kiva, Deutsche Bank ja Dropbox - luottavat ratkaisuihimme auttaakseen tiimejään toimimaan paremmin yhdessä ja saamaan aikaan parempia tuloksia aikataulussa. Lisätietoja tuotteistamme, kuten Jira Software, Confluence ja Jira Service Management, löydät osoitteesta https://atlassian.com/.

Avainsanat:

Pikafaktat

Eficode on ostanut Jodocuksen, ensimmäisen ainoastaan Atlassian Cloud-alustaan keskittyneen Atlassian Platinum-kumppanin Saksasta. Vuonna 2019 perustettu Jodocus on Atlassian Platinum-kumppani jolla on merkittävää osaamista Atlassian Cloud-tuotteissa ja siihen liittyvissä palveluissa. Jodocuksen asiakkaihin Saksassa kuuluu mm. Otto Group ja Fricke. Yrityksellä on 45 työntekijää, ja liikevaihto vuonna 2023 oli 11,5 miljoonaa euroa. Yritysosto vahvistaa entisestään Eficoden roolia Atlassian-kumppanina Saksassa, ja laajentaa palveluita ja osaamispohjaa Atlassian Cloud-alustalle.

Lainaukset

Atlassian siirtyy pilveen, ja siihen liittyvä tietotaito on oleellista tässä muutoksessa. Jodocus on ensimmäinen Atlassian-kumppani joka on alusta asti keskittynyt ainoastaan Atlassian Cloud-alustaan. Heidän laaja osaaminen Atlassian-tuotteissa ja migraatioissa pilveen hyödyttää asiakkaitamme heidän siirtyessään pilvipalveluihin, ja täydentää meidän missiota rakentaa ohjelmistokehityksen tulevaisuutta. Toivotan Jodocuksen työntekijät ja asiakkaat tervetulleeksi Eficodelle.
Ilari Nurmi, Toimitusjohtaja, Eficode
Werner Krandick, Toimitusjohtaja, Jodocus