Eficoden liikevaihto kasvoi 30 % tilivuoden ensimmäisellä puoliskolla

Lue alkuperäinen

Kasvua vetivät vahva kansainvälistyminen sekä uusien asiakkuuksien saaminen Eficode ROOT DevOps Platform -palveluun

Helsinki, 4.2.2020 – Euroopan johtava DevOps-yhtiö Eficode ilmoitti tänään liikevaihtonsa kasvaneen 30 % tilivuoden ensimmäisen puoliskon aikana. Kasvua vetivät Eficoden kansainvälisen toiminnan merkittävä laajeneminen sekä lukuisien asiakkuuksien saaminen Eficode ROOT DevOps Platform -palveluun.

Tilivuoden ensimmäisen puoliskon aikana Eficoden kansainvälinen toiminta otti valtavan harppauksen eteenpäin, ja se kattaa jo 28 % Eficoden kokonaisliikevaihdosta. Suomen ulkopuolella suurin vaikutus oli Tanskalla, Saksalla ja Ruotsilla, mutta hyviä tuloksia nähtiin myös Eficoden muissa toimintamaissa.

Toinen esiin nostettava asia on Eficode ROOT DevOps Platform, palveluna tarjottava ohjelmistokehityksen tuotantolinja. Eficode on solminut monia uusia Eficode ROOT -sopimuksia, sillä yhä useammat asiakkaat haluavat parantaa ohjelmistokehitystään nykyaikaisella huipputason työkaluketjulla, jota kehittävät ja tukevat alan johtavat asiantuntijat.

Eficode ROOT DevOps Platform -palvelun tuoreimpiin uusiin asiakkaisiin kuuluu muun muassa

• suuri globaali autovalmistaja
  • suuri suomalainen pankki
  • tanskalainen talouspalvelukonserni
  • saksalainen teollisuuskonevalmistaja
  • johtava globaali metsäkonevalmistaja
  • terveydenhoitoalan ohjelmistoratkaisujen tarjoaja.

Yhtiö on edistynyt merkittävästi myös pilvinatiivien ohjelmistojen konsultoinnissa. Viime kuukausina Eficode on uusinut AWS Gold -konsultointikumppanuutensa sekä hankkinut Azure Gold DevOps -kumppanuuden. Yhtiö on auttanut monia asiakkaitaan onnistuneissa pilvihankkeissa käyttökokemustutkimuksesta, konseptoinnista ja suunnittelusta ohjelmistokehitykseen ja aina hallinnoituihin pilviratkaisuihin. Nykyaikaisen pilviosaamisensa ansiosta Eficode voi tarjota kokonaisvaltaista tukea asiakkaille, jotka ovat siirtämässä toimintaansa pilveen.

”Haluan kiittää työntekijöitämme loistavista tuloksista, jotka saavutimme tilivuoden alkupuoliskolla. Meillä on palo auttaa asiakkaitamme kehittämään ohjelmistokehitystään. Se näkyy upeissa tuloksissa, joita olemme saaneet aikaan asiakkaidemme kanssa edistäessämme DevOps-toimintaa koko Euroopassa”, sanoo Eficoden toimitusjohtaja Ilari Nurmi.

Lisätietoja:

Eficoden toimitusjohtaja Ilari Nurmi, ilari.nurmi@eficode.com, +358 40 577 5084

Tietoa Eficodesta

Eficode on Euroopan johtava DevOps-yhtiö, joka edistää DevOps-toimintaa kuudessa maassa asettaen asiakkaalle tuotetun arvon ja tiimien tyytyväisyyden etusijalle. Eficode harjoitti DevOps-toimintaa jo ennen termin keksimistä konsultoidessaan globaaleja brändejä tehokkaammassa ohjelmistokehityksessä. Nykyään Eficode tukee yritysten uudistumista ainutlaatuisella DevOps-osaamisellaan ja ratkaisuilla, kuten Eficode ROOT DevOps Platform -alustalla, palveluna tarjottavalla DevOps-työkaluketjulla. Eficoden työyhteisöön kuuluu yli 300 ammattilaista, jotka rakentavat ohjelmistokehityksen tulevaisuutta yhdessä. Lisätietoja osoitteessa www.eficode.com.