Lauri Palokangas Eficoden markkinointijohtajaksi

Lue alkuperäinen

Uusi johtoryhmärooli vahvistamaan Eficoden kansainvälistymistä ja pilvipalvelujen kasvua.

Helsinki, 2. maaliskuuta 2020 - Eficode, Euroopan johtava DevOps-palveluyritys on perustanut johtoryhmään uuden markkinointijohtajan roolin ja nimittänyt tehtävään Lauri Palokankaan.

“Toivotan Laurin tervetulleeksi Eficodeen koko johtoryhmän ja kaikkien työntekijöiden puolesta. Yritykset voivat DevOps-muutoksella saavuttaa merkittäviä liiketoimintahyötyjä, mutta monissa yrityksissä DevOps-käytännöt eivät ole vielä arkipäivää. Lauri Palokankaan kokemus markkinointi- ja kasvustrategioiden suunnittelusta ja toteuttamisesta auttaa meitä kommunikoimaan, ja asiakkaitamme saavuttamaan DevOps-käytäntöjen ja -ratkaisujen hyödyt. Vahva kasvumarkkinointiosaaminen on tärkeää Eficodelle, kun kiihdytämme entisestään kansainvälistä kasvuamme”, sanoo Ilari Nurmi, Eficoden toimitusjohtaja.

Lauri tuo Eficodeen pitkän kansainvälisen kokemuksen IT-alan markkinoinnista ja myynnin kehittämisestä. Hän johtaa Eficoden markkinointia ja viestintää globaalisti.

“Aloitan Eficodella intoa puhkuen. Eficode on pitkään osoittanut, miten DevOps-menetelmien hyödyntäminen ohjelmistokehityksessä voi olla kilpailuedun ja tehokkuuden lähde. Vahvistamalla markkinointia autamme yrityksiä ottamaan DevOps-menetelmistä enemmän irti. Jaamme Eficoden asiantuntijoiden syväosaamista sekä menetelmistä että ratkaisuista. Tarjoamme asiakkaillemme sopivia palveluja ja ratkaisuja heidän DevOps-matkallaan. Ja olemme äänitorvia asiakkaidemme menestystarinoille, jotka edelleen rohkaisevat muita yrityksiä”, sanoo Lauri Palokangas, Eficoden markkinointijohtaja.

Laurilla on yli 20 vuoden kokemus IT-alasta markkinoinnin, teknisen myynnin, palvelujen lanseerauksen ja vaikuttavan tuotemarkkinoinnin kehittämisen parissa. Aiemmin hän on työskennellyt Nokiassa ja Baswaressa myynnin ja markkinoinnin tehtävissä. Hänellä on kansainvälisen markkinoinnin ja käyttäytymistaloustieteen tutkinnot.

Yhteystiedot medialle

Ilari Nurmi, Eficoden toimitusjohtaja, ilari.nurmi@eficode.com, +358 40 577 5084

Lauri Palokangas, Eficoden markkinointijohtaja, lauri.palokangas@eficode.com, +358504864918

Lisätietoa Eficodesta

Eficode on Euroopan johtava DevOps-yhtiö, joka edistää DevOps-toimintaa seitsemässä maassa asettaen asiakkaalle tuotetun arvon ja tiimien tyytyväisyyden etusijalle. Eficode harjoitti DevOps-toimintaa jo ennen termin keksimistä konsultoidessaan globaaleja brändejä tehokkaammassa ohjelmistokehityksessä. Nykyään Eficode tukee yritysten uudistumista ainutlaatuisella DevOps-osaamisellaan ja ratkaisuilla, kuten Eficode ROOT DevOps Platform -alustalla, palveluna tarjottavalla DevOps-työkaluketjulla. Eficoden työyhteisöön kuuluu yli 300 ammattilaista, jotka rakentavat ohjelmistokehityksen tulevaisuutta yhdessä. Lisätietoja osoitteessa www.eficode.com.