Efima toimitti taloushallinnon järjestelmät Leijona Cateringille pilvipalveluna

Report this content

Leijona Catering on hankkinut taloushallintonsa järjestelmät pilvipalveluna Efima Oy:ltä. Palveluun sisältyvät kaikki talouden prosessit osto- ja matkalaskujen käsittelystä raportointiin sekä verkkolaskujen välitys ja paperilaskujen skannauspalvelu. Palvelu perustuu Microsoft Dynamics AX -järjestelmään.

Tämän vuoden alusta toimintansa aloittanut Leijona Catering on valtakunnallisesti toimiva osakeyhtiö, jonka suurin asiakas on Puolustusvoimat. Toiminnan luonne edellyttää taloushallinnolta ketteryyttä ja järjestelmältä helppokäyttöisyyttä. Ostolaskuja on paljon, samoin niitä käsitteleviä työntekijöitä eri toimipisteissä. Leijona Cateringin toimitusjohtaja Ritva Paavonsalo on heti alusta lähtien ollut tyytyväinen yhteistyöhön Efiman kanssa. ”Käyttöönotto tehtiin hyvin nopealla aikataululla, mutta projekti onnistui erinomaisesti sekä taloushallinnon että tietotekniikan näkökulmasta.” Palvelumallin ansiosta Leijona Cateringillä on käytössään uusin teknologia ja Efiman tuki ja osaaminen taloushallinnon prosesseissa ja tietojärjestelmissä.

Leijona Catering
Leijona Catering on valtakunnallisesti toimiva osakeyhtiö, jonka kotipaikka on Kuopio. Yhtiön liikevaihto on 65 miljoonaa euroa ja työntekijöitä on 550. Yhtiö tarjoaa palveluita kaikkialla Suomessa. Tällä hetkellä yhtiön suurin asiakas on Puolustusvoimat. Leijona Cateringin missio on tarjota päivän parhaita makuhetkiä. www.leijonacatering.fi

Efima
Efima kehittää suurten ja keskisuurten yritysten taloushallintoa ja liiketoimintaprosesseja. Tarkoituksenmukaiset ratkaisut rakennetaan asiakkaan liiketoimintatavoitteiden pohjalta vahvalla taloushallinnon prosessi- ja järjestelmäosaamisella sekä yli 10 vuoden kokemuksella pilvipalveluista ja sähköisestä taloushallinnosta. Efiman valikoimaan kuuluvat konsultointi, ulkoistus ja pilvipalveluina tarjottavat ohjelmistot. www.efima.com