EILAKAISLA PALVELEE NYT MYÖS RAUMALLA

Report this content

Henkilöstöpalvelualan konserni, Eilakaisla, kehittää toimintaansa avaamalla uuden toimipisteen Raumalle. Tämän myötä Eilakaisla Porin toiminnot siirtyvät Raumalle. Uuden toimiston tavoitteena on palvella entistä laajempaa asiakaskuntaa niin Raumalla kuin koko Satakunnan alueella.

Rauman toimipiste aloitti toimintansa heinäkuun alussa. Toimistoa vetää aluepäällikkö Taru Heininen, jolla on laaja kokemus rekrytoinneista ja henkilöstövuokrauksesta eri toimialoilla. Hänen lisäkseen toimistossa palvelee henkilöstökonsultti Päivi Sunila. Syksymmällä toiminnan vilkastuessa toimipisteessä on tarkoitus järjestää niin asiakkaille kuin työnhakijoillekin tapahtumia.

Työntekijöitä niin teollisuuteen, toimistoon kuin IT-alallekin

Henkilöstövuokraukseen, rekrytointiin ja muun muassa uudelleensijoitus-valmennuskoulutuksiin erikoistunut Eilakaisla Oy perustettiin vuonna 1971. Tämän jälkeen yritys on laajentanut toimintaansa valtakunnalliseksi ja kattamaan eri toimialoja. Viimeisten vuosien aikana Eilakaisla on vahvistanut asemiaan erityisesti Helsingin ulkopuolella, toimipisteitä on avattu muun muassa Poriin, Vaasaan, Mikkeliin ja Porvooseen.

- Eilakaisla on tunnettu henkilöstövuokrauksesta ja rekrytoinneista, niin hallinnon kuin  taloushallinnonkin aloilla samoin kuin IT-, teollisuus- ja logistiikka-aloilla. Tämän lisäksi haluamme tuoda esille Eilakaislan monipuolisen palvelutarjonnan muun muassa uudelleensijoitusvalmennuskoulutuksessa ja henkilöstöarvioinneissa, jotka molemmat ovat saaneet paljon kiitosta asiakkailtamme. Eilakaislan henkilöstöarvioinneissa uusin SHL-menetelmä on otettu hyvin vastaan, toteaa Taru Heininen.

Asiantuntemusta 40 vuoden ajalta

Alansa pioneeri, Eilakaisla Oy, on henkilöstöpalvelualan perheyritys, jonka kautta työllistyy tällä hetkellä noin 2500 henkilöä. Vakituisia työsuhteita Eilakaislan kautta solmitaan vuosittain noin tuhat. Vuonna 2011 Eilakaisla-ketjun liikevaihto kasvoi 43 miljoonaan euroon. Ketju toimii valtakunnallisesti ja sen toimipisteitä sijaitsee kaiken kaikkiaan 15 paikkakunnalla Suomessa.

Eilakaislan Rauman toimipiste sijoittuu vanhan Rauman idylliseen puutalokortteliin osoitteeseen Kauppakatu 6. Toimipisteen päämääränä on tarjota palveluja mahdollisimman monipuolisesti, joustavasti ja lähellä asiakkaita.

Eilakaisla Oy, aluepäällikkö Taru Heininen, puh. 030 60668, gsm 040 159 0989.

Eilakaisla Oy, johtaja Sami Jalonen, puh. 030 6090 660, gsm 050 361 2636.