Vuoden 2009 Neptune Formula-tuotteet Suomeen

Report this content

Ruotsalainen Ekomarine-yhtiö tuo nyt uudistetun version maailman ensimmäisestä, täysin myrkytömmästä veneenpohjamaalista Suomeen. Tulevan veneilykauden Neptune Formula-tuotteet tarjotaan Suomen jakelijan, Aquastoren, kautta.

- Kuluneen vuoden aikana olemme jatkokehittäneet Neptune Formula-tuotteita kattavien kokeiden ja yhteistyöhankkeiden kautta, kertoo Ekomarinen toimitusjohtaja Claes Tarras Ericsson. Näin pystymme tarjoamaan entistä tehokkaammat ja taatusti myrkyttömät veneenpohjatuotteet suomalaisille veneilijöille.

Neptune Formula-tuotteet on kehitetty muun muassa Ruotsin Ytkemiska institutetin ja usean laboratorion kanssa. Uuden primerin myötä Neptune Formula kiinnittyy hyvin, riippumatta millä tuotteilla veneen runkoa on aikaisemmin käsitelty. Pohjamaalilla on 35 solmun nopeuskesto ja pitkä tehoaika, jotta maali sopisi myös vesille aikaisin laskettaviin veneisiin.

- Neptune Formula ja siihen kuuluva primer eivät sisällä ksyleeniä, vaan matala-aromaattisia liuottimia. Näin ollen tuotteita on miellyttävämpi käyttää, sanoo Claes Tarras Ericsson. Lisäksi kuivuneet maalinjäännökset voi kompostoida, eli tuotteemme ovat ympäristöturvallisia.

0,75 ja 2,5-litran purkeissa saatava maali sekä uusi primer tulevat pian myyntiin. Ekomarine tarjoaa jatkossakin alan parhaan asiakastakuun.

Ekomarinen vuoden 2009 uutuustuotteet:
Neptune Formula: Myrkytön veneenpohjamaali. Musta. Korkeintaan 35 solmua. 0,75 litraa tai 2,5 litraa. Maalia suositellaan Etelä-Itämerestä Pohjanlahteen sekä Suomenlahteen ja Riian lahteen.
Neptune Formula: Myrkytön veneenpohjamaali. Harmaa. Korkeintaan 35 solmua. 0,75 litraa tai 2,5 litraa. Maalia suositellaan Etelä-Itämerestä Pohjanlahteen sekä Suomenlahteen ja Riian lahteen.
Neptune Formula Primer: Myrkytön primer. Off white. 0,75 litraa tai 2,5 litraa.

Ekomarine esittelee tuotteet Helsingin Vene09-messuilla 6.-15. helmikuuta. Tervetuloa osastolle 4c13!

Lisätietoja antaa:
Claes Tarras Ericsson, tomitusjohtaja Ekomarine
+46 (0)706 69 98 01, claes@ekomarine.se
Erkki Kaurinkoski, myyntijohtaja Aquastore
0400-939484, erkki.kaurinkoski@aquastore.fi

Lisätietoa Neptune Formula-maalista löytyy osoitteesta www.neptuneformula.com Listätietoa Ekomarine AB:sta löytyy osoitteesta www.ekomarine.se
Lisätietoa Aquastoresta löytyy osoitteesta www.aquastore.fi.

Ekomarine
Ekomarine-yhtiö perustettiin vuonna 2002 kehittämään täysin myrkyttömiä veneenpohjamaali-tuotteita. Ekomarinen tutkimustyölle perustuva Neptune Formula on yhtiön ensimmäinen markkinoille tuoma maali. Vuonna 2007 Östersjöstiftelsen ja Allba Invest AB liittyivät yhtiön osakkaiksi. Östersjöstiftelsen on tukenut Itämeren alueen tutkimushankkeita vuodesta 1994. Allba Invest AB on riskipääomayritys, jonka omistava Jensenin suku tunnettiin aiemmin ELFA Elektroniikka-yhtiön omistajana. Ekomarine sai kansainvälisen Brands with a Conscience-palkinnon 2009.

Lisätietoa ja kuvia löydätte lehdistöhuoneestamme:
www.newsdesk.se/pressroom/ekomarine