Elisa aloittaa Nokia LUMIA 800 -älypuhelimen ennakkovaraukset tänään

Elisa Oyj, lehdistötiedote 11.1.2012

Elisa aloittaa Nokia LUMIA 800 -älypuhelimen ennakkovarausten vastaanottamisen tänään ja tuo puhelimeen useita omia sovelluksia sekä yksityis- että työkäyttöön. Elisa odottaa suomalaisten ottavan Nokian ensimmäisen Windows Phonen hyvin vastaan. Erityisen mielenkiintoinen tilanne on suomalaisyrityksissä, joissa Nokialla on perinteisesti todella vahva asema.

Nokia LUMIA 800 -puhelin tuo pc-maailmasta tutut yhteisöpalvelut, sähköpostin, pikaviestintäsovellukset sekä läsnäolotiedot nyt myös matkapuhelimeen. Selkeä ruutukäyttöliittymä esittää uudella tavalla ihmiset ja tapahtumat yhdessä, koko ajan päivittyvässä näkymässä. Liikkuminen sovelluksesta toiseen on mutkatonta.

- Lumiassa on valmiina erinomaisia palveluita, kuten Nokia Musiikki ja Nokia Navigointi. Elisa tuo lisäksi lähiaikoina Elisa Viihde- ja Oma Saunalahti -mobiilisovellukset saataville Nokia Lumia 800 -laitteelle, Henri Korpi kertoo.

Tehoa yritysten mobiliteettiin

Elisa odottaa Nokia LUMIA 800 -puhelimen vauhdittavan suomalaisyritysten mobiliteettia ja tuo esimerkiksi kaikki Office-toimistosovellukset pilvestä Elisa Toimisto 365 -ratkaisulla suoraan Windows Phone -laitteisiin.

- Toimistosovellusten mobiilikäyttöä tukevat laitteet ovat erittäin odotettu ratkaisu yrityskentässä. Nokian asema suomalaisyrityksissä on erittäin vahva, ja monet yritykset ovat mielenkiinnolla odottaneet Nokian liikettä ennen alusta- tai järjestelmämuutoksia, Anssi Okkonen toteaa.

Henkilöasiakkaat:  elisa.fi/lumia
Yrittäjät: elisa.fi/lumia/yrittajille
Hinta Elisa Shopiteissa: 479€ (alv 23%)
Hinta yrityksille: 372,50€ (alv 0%)