Elisa avasi uudenlaisen Elisa Shopit -lippulaivamyymälän Tampereella

Alueellinen lehdistötiedote 22.11.2011

Elisa avasi maanantaina uudenlaisen Elisa Shopit -lippulaivamyymälän Tampereen Hallituskadulla.  Täysin uudistetussa myymälässä työskentelee 18 asiakaspalvelun ammattilaista, joista osa keskittyy kuluttajien ja osa myös yritysasiakkaiden palvelemiseen.

Uudessa Elisa Shopitissa niin myymälämiljöö, tuote- ja palveluvalikoima, myyntitapa kuin asiakkaan palvelukokemuskin on nostettu uudelle tasolle. Myymälässä työskentelee myös kaksi aikaisemmin vain internetistä tutuksi tullutta Omaguru-asiantuntijaa, jotka saavat asiakkaiden solmuun menneet tietokoneet, älypuhelimet ja kodin viihde-elektroniikan kuntoon. Yrittäjäasiakkaita myymälässä palvelee uudistettu Yrityspalvelupiste.

Tampereen Elisa Shopit -myymälässä on panostettu visuaaliseen ympäristöön ja digitaalisiin näyttöihin. Elisan myös omille yritysasiakkailleen tarjoama Digital Signage -järjestelmä tehostaa sähköisen näyttömateriaalin hallintaa ja mahdollistaa laadultaan korkeatasoisten sisältöjen jakamisen keskitetysti eri kohteisiin, esimerkiksi useaan myymälätilaan samalla kertaa.

"Pyrimme uudistuneella Elisa Shopitilla tarjoamaan asiakkaillemme positiivisia elämyksiä sekä helpottamaan Elisan ja Saunalahden palveluiden ja liittymien sekä erilaisten laitteiden valintaa ja käyttöä", kertoo aluejohtaja Markus Vuosjoki Elisalta. "Hallituskadun uuden myymälän lisäksi Tampereella on joulukuun alusta lähtien kolme muuta Elisa Shopitia, joissa työskentelee yhteensä 8 asiakaspalvelun ammattilaista", hän jatkaa.

Uusi Elisa Shopit -myymälä houkutteli avajaispäivänä satoja kiinnostuneita asiakkaita.

Elisa työllistää Pirkanmaalla nyt yhteensä noin 350 työntekijää. Elisan tytäryhtiöt, yhteistyökumppanit ja alihankkijat huomioiden työllistämisvaikutus on yhteensä noin 800 henkilöä.

Markus Vuosjoki, Hämeen aluejohtaja, Elisa Oyj, p. 050 5584555, etunimi.sukunimi@elisa.fi

Elisa on tietoliikenne- ja ICT-palveluyritys. Tuomme elämyksiä suomalaisten elämään ja tuottavuutta liiketoimintaan online- ja ICT-palveluillamme. Palvelemme noin 2,2 miljoonaa kuluttajaa, yritystä ja julkishallinnon organisaatiota. Mobiililiittymien markkinajohtajana tarjoamme asiakkaillemme Suomen kattavimman ja nopeimman 3G-verkon. Liikevaihtomme vuonna 2010 oli 1,46 miljardia euroa ja henkilöstömäärämme 3 600. Tarjoamme palvelut kansainvälisesti yhteistyössä Vodafonen ja Telenorin kanssa. Lisätietoja www.elisa.fi