Elisa laajensi jälleen 3G-saatavuutta Kymenlaaksossa

Alueellinen lehdistötiedote 27.6.2012

Elisa on laajentanut edelleen 3G-verkkonsa kattavuutta Kymenlaaksossa. Touko-kesäkuun aikana 3G-saatavuutta on lisätty Kouvolan ja Haminan alueilla.

Elisa investoi vuosittain merkittävän osan liikevaihdostaan valtakunnallisen verkkonsa kehittämiseen Sen ansiosta Elisan ja Saunalahden asiakkaille voidaan tarjota kattavat ja nopeat palvelut kaikkialla Suomessa. Kymenlaakson alueella on tehty touko-kesäkuussa useita verkon laajennuksia ja rakennettu uusia tukiasemia.

- Panostamme jatkuvasti Suomen kattavimpaan 3G-verkkoomme sekä laajentamalla saatavuutta että parantamalla kuuluvuutta. Touko-kesäkuun aikana olemme laajentaneet 3G-saatavuutta Kouvolassa Tykkimäen, Kullasvaaran, Sydänmaan, Tähteen, Väkkärän, Sudeetin, Kuusaan, Voikkaan, Mattilan, Pessan, Palojärven, Pyörylän, Sokerimäen, Metson, Kiurin, Oravalan, Rantakunnan ja Lamminkylän alueilla, sekä Haminassa Ihamaan, Kammusan, Paijärven ja Luomanmäen alueilla, kertoo Elisan Itä-Suomen aluejohtaja Ari Punkkinen.

- Erityisesti näin kesälomakauden aikana nopeista yhteyksistä on hyötyä myös mökkeilijöille ja etätyöläisille. Suomalaiset kaipaavat nopeampia yhteyksiä sekä nopeampia laitteita, koska liikkuvan datan määrä kasvaa voimakkaasti älypuhelinten yleistymisen ja puhelimen käytön monipuolistumisen myötä. Jo noin 65 % kaikista Elisan myymistä puhelimista on älypuhelimia, Punkkinen jatkaa.

www.elisa.fi/kuuluvuus
www.vertaaverkkoja.fi

Elisa Oyj, Ari Punkkinen, Itä-Suomen aluejohtaja, puh. 050 404 2204, etunimi.sukunimi@elisa.fi

Elisa on tietoliikenne- ja ICT-palveluyritys. Tuomme elämyksiä suomalaisten elämään ja tuottavuutta liiketoimintaan online- ja ICT-palveluillamme. Palvelemme noin 2,2 miljoonaa kuluttajaa, yritystä ja julkishallinnon organisaatiota. Mobiililiittymien markkinajohtajana tarjoamme asiakkaillemme Suomen kattavimman ja nopeimman 3G-verkon sekä 4G-nopeudet. Liikevaihtomme vuonna 2011 oli 1,53 miljardia euroa ja henkilöstömäärämme 3 750. Tarjoamme palvelut kansainvälisesti yhteistyössä Vodafonen ja Telenorin kanssa. Lisätietoja www.elisa.fi