Elisa tuo iPhone 5 -puhelimen myyntiin valtakunnallisesti kaikkiin Elisa Shopiteihin

Elisa Oyj, lehdistötiedote 26.9.2012

Elisa tuo uuden iPhone 5 -puhelimen myyntiin Suomessa perjantaina 28. syyskuuta. 16 gigatavun muistilla varustettu iPhone 5 on saatavissa hintaan 689€ tai 19,10€/kk, 32 gigatavun malli hintaan 799€ tai 22,10€/kk ja 64 gigatavun malli hintaan 899€ tai 24,90€/kk. Lisäksi iPhone 4S on saatavissa tästä päivästä alkaen hintaan 589€ tai 16,30€/kk ja iPhone 4 hintaan 399€ tai 11€/kk. Kuukausierät on laskettu 36 kuukauden korottomalla ja kuluttomalla maksuajalla, ja asiakas voi valita myös halutessaan 12 tai 24 kuukauden maksuajan.

Applen iPhone 5 on ohuin ja kevyin koskaan valmistettu iPhone. Siinä on 4 tuuman Retina-näyttö, huippunopeat langattomat yhteydet, tehokas ja nopean suorituskyvyn A6-prosessori sekä pitkäkestoinen akku. Käyttöjärjestelmänä on edistyksellinen iOS6, joka sisältää yli 200 uutta ominaisuutta, muun muassa navigoinnin ja Applen uudet kartat sekä Facebook-integraation ja Passbookin.

- iPhone on vakiinnuttanut asemansa myydyimpien puhelintemme listalla. Uskomme vahvasti, että iPhone 5 vahvistaa entisestään iPhone-puhelinten asemaa valikoimassamme. Tarjoamamme mahdollisuus maksaa korottomasti ja kuluttomasti kuukausierissä ilman pakollista liittymäkytkyä antaa yhä useammille mahdollisuuden ostaa haluamansa puhelin, ja tämä maksamisen tapa onkin koko ajan yleistymässä, kertoo Elisan liittymäliiketoimintajohtaja Henri Korpi.

www.elisa.fi/iphone5
www.apple.com/fi/iphone/

Henri Korpi, liittymäliiketoimintajohtaja, Henkilöasiakkaat, p. 045 670 0416, etunimi.sukunimi@elisa.fi

Elisa on tietoliikenne- ja ICT-palveluyritys. Tuomme elämyksiä suomalaisten elämään ja tuottavuutta liiketoimintaan online- ja ICT-palveluillamme. Palvelemme noin 2,2 miljoonaa kuluttajaa, yritystä ja julkishallinnon organisaatiota. Mobiililiittymien markkinajohtajana tarjoamme asiakkaillemme Suomen kattavimman ja nopean 3G-verkon sekä 4G-nopeudet. Liikevaihtomme vuonna 2011 oli 1,53 miljardia euroa ja henkilöstömäärämme 3 750. Tarjoamme palvelut kansainvälisesti yhteistyössä Vodafonen ja Telenorin kanssa.
Lisätietoja www.elisa.fi