Elisa Viihde -palvelun tabletti- ja älypuhelinsovelluksia ladattu jo yli 120 000 kertaa

Lehdistötiedote 28.6.2012

Suomalaiset ovat nopeasti ottaneet Elisa Viihde -palvelun mobiilikäyttömahdollisuudet omakseen. Elisa Viihteen tabletti- ja älypuhelinsovellukset ovat nyt ylittäneet jo 120 000 latauskerran rajan. Sovellus on saatavilla kaikille merkittäville älypuhelin- ja tablettikäyttöjärjestelmille, uusimpana Windows-puhelimille. Erityisesti tablettisovellusten suosio on kasvanut muutamassa kuukaudessa räjähdysmäisesti.

Elisa Viihteen älypuhelimille ja tableteille räätälöidyillä helppokäyttöisillä sovelluksilla TV-ohjelmatietojen ja videovuokraamon tarjonnan selailu sekä tallennusmahdollisuudet ovat aina kätevästi mukana. Elisa Viihteen tablet-sovelluksella myös muut kuin Elisa Viihde -palvelun asiakkaat voivat selailla TV-ohjelmatietoja ja tutustua videovuokraamon tarjontaan.

- Elisa Viihde -älypuhelinsovelluksemme olivat jo alkuun hyvin suosittuja ja niiden latausmäärät lähtivät nopeasti kasvuun. Toimme myöhemmin myös tableteille omat sovelluksensa, sillä tabletit mahdollistivat uudenlaisia ominaisuuksia, joilla voimme tarjota mahdollisuuksia entistä elämyksellisempään Elisa Viihteen käyttöön. Tablettisovellusten suosio on yllättänyt meidät iloisesti, Elisan Business Manager Antti Vuorikoski toteaa.

Elisa Viihde -palvelun Android- ja iPhone -älypuhelinsovellukset julkaistiin vuodenvaihteessa 2010 – 2011 ja tablet-sovellukset Androidille ja iPadille viime vuoden lopussa. Elisa Viihde -sovellukset ovat ladattavissa maksutta laitteiden omista sovelluskaupoista: App Storesta, Google Playstä, Nokia Kaupasta ja Windows Phone Marketplacesta. Sovellusten täyden toiminnallisuuden käyttö edellyttää Elisa Viihde -asiakkuutta.

Lisätiedot: Antti Vuorikoski, Business Manager, Elisa Oyj, p. 050 5065021, etunimi.sukunimi@elisa.fi

Elisa on tietoliikenne- ja ICT-palveluyritys. Tuomme elämyksiä suomalaisten elämään ja tuottavuutta liiketoimintaan online- ja ICT-palveluillamme. Palvelemme noin 2,2 miljoonaa kuluttajaa, yritystä ja julkishallinnon organisaatiota. Mobiililiittymien markkinajohtajana tarjoamme asiakkaillemme Suomen kattavimman ja nopean 3G-verkon sekä 4G-nopeudet. Liikevaihtomme vuonna 2011 oli 1,53 miljardia euroa ja henkilöstömäärämme 3 750. Tarjoamme palvelut kansainvälisesti yhteistyössä Vodafonen ja Telenorin kanssa. Lisätietoja www.elisa.fi