Elisa yhteistyöhön lumilautailija Enni Rukajärven kanssa

Lehdistötiedote 3.11.2011

Elisa on allekirjoittanut yhteistyösopimuksen lumilautailija Enni Rukajärven kanssa ja tukee näin suomalaista urheilua ja lumilautailun nuorta huippua. Elisan asiakkaat voivat seurata lumilautailijan kuulumisia Elisan uudistetuilla Facebook-sivuilla videoiden ja haastattelujen kautta.

Lumilautailun slopestylessa kilpaileva Enni Rukajärvi on noussut nopeasti lumilautailun kansainväliselle huipulle. MM-kultaa vuonna 2011 slopestylessa voittanut Rukajärvi laskee Suomen lumilautailumaajoukkueessa ja on kahminut palkintoja arvostetuissa TTR-kisoissa. Vuonna 2011 Rukajärvi voitti kultaa X Gamesin slopetyle-kilpailussa. Slopestyle hyväksyttiin aiemmin tänä vuonna vuoden 2012 Olympiaohjelmaan.

– Olen todella iloinen uudesta yhteistyösopimuksesta Elisan kanssa ja odotan yhteistyöltä paljon. Elisa tukee lumilautailuani monipuolisesti, ja tulemme tekemään yhteistyössä muun muassa videoita. Minusta on upeaa päästä näyttämään, että lumilautailu on paljon muutakin kuin pelkkää kisaamista, Enni Rukajärvi sanoo.

Lumilautailun suosio kasvaa jatkuvasti maailmalla, ja suomalaiset lumilautailutähdet ovat herättäneet huomiota kansainvälisessä mediassa.

– Enni sopii erinomaisesti Elisan markkinointiviestinnän kasvoksi. Enni on raikas ja taitava nuori lupaus, joka erottuu maailmalla edukseen. Yhteistyössä toteutetuilla videoilla haluamme tuoda elämyksiä suomalaisille ja lumilautailijat ovat aina osanneet hyödyntää videoita luontevasti osana lajiaan, viestintäjohtaja Katiye Vuorela toteaa.

Elisan asiakkaat voivat seurata Ennin menestystä Elisan uudistettujen Facebook-sivujen kautta osoitteessa www.facebook.com/elisasuomi. Ennin kisakuulumisia seurataan sivuilla haastattelujen, videoiden ja kuvien muodossa.

Elisa jatkaa edelleen yhteistyötään myös Helsingin Juhlaviikkojen ja Suomen jääkiekon maajoukkueen kanssa.

Kuvia Enni Rukajärvestä: www.elisa.fi/pressi

Elisa Oyj, viestintäjohtaja Katiye Vuorela, puh. 050 66 997, etunimi.sukunimi@elisa.fi

Elisa on tietoliikenne- ja ICT-palveluyritys. Tuomme elämyksiä suomalaisten elämään ja tuottavuutta liiketoimintaan online- ja ICT-palveluillamme. Palvelemme noin 2,2 miljoonaa kuluttajaa, yritystä ja julkishallinnon organisaatiota. Mobiililiittymien markkinajohtajana tarjoamme asiakkaillemme Suomen kattavimman 3G-verkon. Liikevaihtomme vuonna 2010 oli 1,46 miljardia euroa ja henkilöstömäärämme 3 600. Tarjoamme palvelut kansainvälisesti yhteistyössä Vodafonen ja Telenorin kanssa. Lisätietoja www.elisa.fi