Elisa yhteistyöhön maailman suurimman tapahtumajärjestäjän Live Nationin kanssa

Lehdistötiedote 18.4.2011

Elisa Viihde laajentaa tarjontaansa aloittamalla yhteistyön Live Nation Finlandin kanssa ja tuomalla asiakkailleen pääsylippujen ennakko-osto-oikeuden Live Nationin tapahtumiin Suomessa.

Tänään julkistettavan yhteistyön myötä Elisa Viihde- ja Elisa Vahti -asiakkaat sekä Saunalahden liittymäasiakkaat voivat hankkia pääsylippuja Live Nationin konsertteihin ja muihin tapahtumiin 24 - 48 tuntia ennen julkisen lipunmyynnin alkamista. Etu koskee lähes kaikkia Live Nationin Suomessa järjestämiä tapahtumia ja kunkin tapahtuman lipuista osa on varattu Elisan ja Saunalahden asiakkaille. Live Nation on maailman suurin tapahtumajärjestäjä, joka järjestää valtaosan kaikista tunnettujen artistien konserteista Suomessa. Muun muassa ensi kesänä Suomessa vierailevat huippusuosikit Eric Clapton, Bon Jovi ja Iron Maiden ovat Live Nationin artisteja.

- Elisa Viihde tuo viihde-elämyksiä televisioon ja Live Nationin konsertit ja tapahtumat tarjoavat viihdettä livenä, joten yhteistyön aloittaminen on luonteva tapa vahvistaa entisestään Elisan roolia viihtymisen alueella. Uskomme tämäntyyppisten etujen lisäävän Elisan vetovoimaa erityisesti nuorten aikuisten keskuudessa, kertoo myynti- ja markkinointijohtaja Pasi Vanninen Elisalta.

- Live Nationin kannalta yhteistyö Elisan kanssa avaa uusia mahdollisuuksia ja uskomme saavamme sen avulla myös uusia kävijöitä tapahtumiimme, toteaa Business Development Manager Mikko Haapala Live Nationilta.

Elisan ja Live Nationin uusi yhteinen ennakkomyyntisivusto www.elisasisapiiri.fi avattiin 13.4.2011. Lippujen ostaminen sivustolta edellyttää rekisteröintiä, jonka voi tehdä helposti Oma Elisa- ja Oma Saunalahti -itsepalvelukanavissa. Tilatut liput maksetaan tilauksen yhteydessä verkkopankin kautta tai luottokortilla.

Ensimmäinen tapahtuma, jonka lippuihin Elisa Viihde tarjosi ennakko-osto-oikeuden, oli Rihannan tähdittämä ”On The Beach” -konsertti. Juuri nyt ennakkomyynnissä on yhdysvaltalaisen rap-artistin Flo Ridan Suomen vierailu 11.5.2011 Helsingin The Circuksessa. 30 euroa maksavat liput tulivat myyntiin Elisan etuasiakkaille tänään 18.4.2011.

Pasi Vanninen, myynti- ja markkinointijohtaja, Elisa Oyj, p. 045 6700474,
etunimi.sukunimi@elisa.fi
Mikko Haapala, Business Development Manager, Live Nation Finland Oy, p. 040 5159656,
etunimi.sukunimi@livenation.fi