Elisan avulla Pohjois-Karjalan Osuuskauppa vastaa nopeasti ja varmasti

Elisa Oyj, alueellinen lehdistötiedote 18.06.2012

Elisa on toimittanut Pohjois-Karjalan Osuuskaupalle välittäjäpalvelun, joka nostaa yrityksen tavoitettavuuden ja palvelulaadun huipputasolle. Uusi, kokonaispalveluna toimitettu ratkaisu varmistaa, että asiakas tavoittaa haluamansa henkilön nopeasti ja varmasti ajankohdasta riippumatta.

Välittäjäpalvelussaan Elisa takaa Pohjois-Karjalan Osuuskaupalle tietyn palvelutason vastaamisnopeudessa ja asiakastyytyväisyydessä. Toimitukseen kuuluvat myös asiantuntijat, jotka ovat mukana tietokannan päivittämisessä ja ylläpitämisessä sekä kaikessa, mitä puhelinvaihteen käyttämiseen vaaditaan. Asiakkaan puheluun vastaa aina henkilökohtaisesti ihminen, joka ohjaa puhelun tavoitellulle henkilölle.

- Voimme tarjota Pohjois-Karjalan Osuuskaupalle hyvin joustavan resursoinnin. Puheluvälittäjämme voivat vastata nopeasti voimakkaasti vaihteleviin kontaktimääriin, jos yrityksen vaihde joinakin päivinä yllättävästi ruuhkautuu. Palveluun sisältyy myös raportointi, säännölliset palaverikäytännöt sekä yhteydenpito asiantuntijoiden kanssa, asiakasvuorovaikutuksen ratkaisuista vastaava johtaja Anna-Mari Ylihurula Elisalta kertoo.

Omaa vaihdetta ja henkilöstöä käyttävien yritysten ratkaisut ovat usein vajaakäytössä ja näin ollen kalliita. Elisan tuottamassa palvelussa yritykset maksavat ainoastaan käytön mukaan.

- Elisan välittäjäpalvelulla pystymme vastaamaan muuttuneeseen toimintaympäristöön, kuten kauppojen laajentuneisiin aukioloaikoihin. Vaikka liiketoimintamme pyörii vuoden jokaisena päivänä jopa ympäri vuorokauden, puheluun vastataan aina ja puhelut sekä viestit ohjataan nopeasti perille. Uskon, että palaute välittäjäpalvelusta tulee varmasti olemaan hyvää, toteaa talousjohtaja Antti Varis Pohjois-Karjalan Osuuskaupasta.

Elisa Oyj, Anna-Mari Ylihurula, johtaja, Asiakasvuorovaikutuksen ratkaisut, puh. 0500 585 727, etunimi.sukunimi@elisa.fi
Pohjois-Karjalan Osuuskauppa, Antti Varis, talousjohtaja, puh. 010 762 2020, etunimi.sukunimi@sok.fi

Elisa on tietoliikenne- ja ICT-palveluyritys. Tuomme elämyksiä suomalaisten elämään ja tuottavuutta liiketoimintaan online- ja ICT-palveluillamme. Palvelemme noin 2,2 miljoonaa kuluttajaa, yritystä ja julkishallinnon organisaatiota. Mobiililiittymien markkinajohtajana tarjoamme asiakkaillemme Suomen kattavimman ja nopean 3G-verkon sekä 4G-nopeudet. Liikevaihtomme vuonna 2011 oli 1,53 miljardia euroa ja henkilöstömäärämme 3 750. Tarjoamme palvelut kansainvälisesti yhteistyössä Vodafonen ja Telenorin kanssa. Lisätietoja www.elisa.fi

Pohjois-Karjalan Osuuskauppa (PKO) on Pohjois-Karjalan alueella (pois lukien Juuka, Nurmes ja Valtimo) toimiva palvelualan yritys. Se on osa valtakunnallista S-ryhmää. PKO:n omistavat sen yli 62 000 jäsentä eli asiakasomistajaa. PKO harjoittaa päivittäistavara-, käyttötavara-, matkailu-, ravitsemis- ja polttonestekauppaa ja työllistää yli 1000 henkeä. Vuonna 2011 PKO:n vuosimyynti oli 328,3 miljoonaa euroa. Lisätietoja PKO:sta ja S-ryhmästä: www.s-kanava.fi/pko.