Elisan lokakuun verkonlaajennukset Etelä-Karjalassa

Elisan 3G-verkko laajenee edelleen Etelä-Karjalassa. Lokakuun aikana uusia 3G-tukiasemia rakennettiin Lappeenrantaan, Parikkalaan, Rautjärvelle, Ruokolahdelle, Savitaipaleelle ja Taipalsaareen.

Elisa panostaa jatkuvasti valtakunnallisen verkkonsa saatavuuden laajentamiseen ja kuuluvuuden parantamiseen. Lokakuun aikana Etelä-Karjalan alueella tehtiin jälleen useita 3G-verkon laajennuksia ja rakennettiin myös uusia tukiasemia.

- Olemme laajentaneet 3G-saatavuutta Lappeenrannassa Kasukkalan, Lempiälän, Säämälän ja Mariannepuiston alueilla. Uusia tukiasemia on rakennettu Parikkalan Uukuniemelle, Rautjärven Sarajärvelle, Ruokolahden Pohja-Lankilaan, Myllyntaustaan ja Saarlammelle. Savitaipaleella kuuluvuus on parantunut kirkonkylällä ja Taipalsaaressa Kivistön ja Solkein alueella, kertoo Elisan Itä-Suomen aluejohtaja Ari Punkkinen.

- Valtaosa Elisan myymistä puhelimista on älypuhelimia ja edullisemmat hinnat tuovat mukanaan uusia älypuhelinten käyttäjäryhmiä. Sovelluspuhelinten rinnalla myös tablet-tietokoneiden määrä kasvaa voimakkaasti. Jatkuvilla verkkoinvestoinneilla voimme tarjota kattavat ja nopeat yhteydet Elisan ja Saunalahden asiakkaille kaikkialla Suomessa, Punkkinen jatkaa.

Elisan verkon kuuluvuustiedot päivittyvät uudistuneelle kuuluvuuskartalle osoitteessa www.elisa.fi/kuuluvuus

Elisa Oyj, Ari Punkkinen, Itä-Suomen aluejohtaja, puh. 050 404 2204, etunimi.sukunimi@elisa.fi

Elisa on tietoliikenne- ja ICT-palveluyritys. Tuomme elämyksiä suomalaisten elämään ja tuottavuutta liiketoimintaan online- ja ICT-palveluillamme. Palvelemme noin 2,2 miljoonaa kuluttajaa, yritystä ja julkishallinnon organisaatiota. Mobiililiittymien markkinajohtajana tarjoamme asiakkaillemme kattavan ja nopean verkon, joka mahdollistaa 3G- ja 4G-palvelut. Liikevaihtomme vuonna 2011 oli 1,53 miljardia euroa ja henkilöstömäärämme 3 750. Tarjoamme palvelut kansainvälisesti yhteistyössä Vodafonen ja Telenorin kanssa. Lisätietoja www.elisa.fi