Karaoken MM2012-kisan Suomen finaali suorana TV-lähetyksenä vain Elisa Viihde -palvelussa

Lehdistötiedote 25.10.2012

Elisa tarjoaa yksinoikeudella Karaoken MM2012-kisojen Suomen finaalin suorana teräväpiirtolähetyksenä Elisa Viihde -palvelussa. KWC Organizationin järjestämä finaali pidetään Sokos Hotel Vantaan Tulisuudelmassa tulevana viikonloppuna 26. – 27.10.2012.

Finaaliviikonloppu on kaksiosainen: Ensimmäisenä kilpailupäivänä esiintyy aiemmin tänä vuonna ympäri Suomea järjestetyistä karsintakilpailuista valikoituneet noin 100 laulajaa. Toiselle kilpailupäivälle karsiutuu näistä noin 40 parasta ja lauantain lopuksi jäljellä on enää kymmenen parasta laulajaa. Näistä finalisteista valitaan yksi nainen ja yksi mies Suomen edustajiksi karaoken maailmanmestaruuskilpailuihin.

Elisa Viihde -käyttäjät pääsevät seuraamaan finaalia suorana lähetyksenä maksutta omasta televisiostaan. Lisäksi palvelun videovuokraamossa on ensi viikolla katsottavissa tallenne finaalista ja finalistien haastatteluista.

- Nyt Elisa Viihde -palvelun käyttäjillä on ainutlaatuinen tilaisuus seurata Suomen parhaita karaokelaulajia suorana lähetyksenä ja jännittää, ketkä kaksi valitaan Suomen edustajiksi karaoken MM-kisoihin tänä vuonna, sanoo palvelujohtaja Kirsi Valtari Elisalta.

- Karaoken maailmanmestaruuskisa on kovan tason kilpailu. Aikaisempina vuosina suomalaiset ovat pärjänneet erinomaisesti tässä myös esiintymistaitoa vaativassa kilpailussa, jossa huippuesiintyjät pääsevät näyttämään kykynsä vaativan yleisön edessä, sanoo toimitusjohtaja Atte Hujanen KWC Organizationista. - Yhteistyö Elisa Viihteen kanssa antaa hienon mahdollisuuden näyttää tämä korkeatasoinen kilpailu myös televisiossa, Hujanen jatkaa.

Karaoken SM-finaali järjestetään 26. – 27.10. Sokos Hotel Vantaan Tulisuudelmassa ja Elisa Viihde on pääyhteistyökumppanina vahvasti mukana tapahtumassa. Karaoken maailmanmestaruus ratkeaa 28.11. – 1.12. Lappeenrannassa.

Suora lähetys finaalista on katsottavissa maksutta Elisa Viihteen kanavapaikalla 526 (ADSL) ja 32 (kaapelimodeemi) lauantaina 27.10. klo 20.05 alkaen. Tallenne livelähetyksestä löytyy ensi viikon alussa Elisa Viihteen videovuokraamosta ja sen hinta on 5 €/vuorokausi. Tallenne on katsottavissa SD- ja HD-tallenteena.  Lisätietoja Elisa Viihteestä www.elisa.fi/viihde

Kirsi Valtari, palvelujohtaja, Elisa Oyj, p. 050 5065552, etunimi.sukunimi@elisa.fi
Atte Hujanen, toimitusjohtaja, KWC Organization, p. 044 5142 686, etunimi.sukunimi@kwc.fi

Elisa on tietoliikenne- ja ICT-palveluyritys. Tuomme elämyksiä suomalaisten elämään ja tuottavuutta liiketoimintaan online- ja ICT-palveluillamme. Palvelemme noin 2,2 miljoonaa kuluttajaa, yritystä ja julkishallinnon organisaatiota. Mobiililiittymien markkinajohtajana tarjoamme asiakkaillemme kattavan ja nopean verkon, joka mahdollistaa 3G- ja 4G-palvelut. Liikevaihtomme vuonna 2011 oli 1,53 miljardia euroa ja henkilöstömäärämme 3 750. Tarjoamme palvelut kansainvälisesti yhteistyössä Vodafonen ja Telenorin kanssa. Lisätietoja www.elisa.fi