Lauri Tähkän levynjulkistus-livekeikka yksinoikeudella Elisa Viihteessä

Lehdistötiedote 19.10.2011

Elisan ja Universal Musicin välinen sopimus toi elokuussa Elisa Viihteen käyttäjille karaoken. Nyt yhteistyö laajenee livelähetyksiin, kun Lauri Tähkän uusi Polte-albumi julkaistaan Elisa Studiolla 26.10. ja julkaisukeikka on katsottavissa yksinoikeudella Elisa Viihde-palvelussa.

Lauri Tähkän odotettu, singlehitin "Syyskuun kyy" sisältävä uutuusalbumi Polte ilmestyy kauppoihin 26.10. ja se julkaistaan Elisa Studiolla samana päivänä. Paikan päälle Helsingin Elisa Studioon mahtuu vain rajallinen määrä katsojia, joten kaikilla innokkailla faneilla ei ole mahdollisuutta kokea livetunnelmaa siellä. Lauri Tähkän haastattelu ja noin puolen tunnin mittainen keikka ovat kuitenkin nautittavissa Elisa Viihde -palvelussa suorana lähetyksenä sekä myöhemmin tallenteena Elisa Viihteen videovuokraamossa.

- Elisa Viihde on uusien TV- ja videopalveluiden edelläkävijä ja haluamme jatkuvasti tarjota Viihteen käyttäjille uudenlaisia tapoja viihtyä. Livelähetys julkistuskeikalta on luonteva tapa tuoda Elisa Viihde -asiakkaille uusia katseluelämyksiä, kertoo palveluliiketoimintajohtaja Mikael Rönnblad Elisasta.

Suora livelähetys julkaisukeikalta on katsottavissa maksutta Elisa Viihteen kanavapaikalla 526 (ADSL) ja 321 (kaapelimodeemi) 25.10. klo 18 alkaen. Tallenne löytyy livelähetyksen jälkeen Elisa Viihteen videovuokraamosta ja sen hinta on 4,90 €/vuorokausi.  Lisätietoja Elisa Viihteestä www.elisa.fi/viihde

Kirsi Valtari, palvelujohtaja, Elisa Oyj, p. 050 5065552, etunimi.sukunimi@elisa.fi

Elisa on tietoliikenne- ja ICT-palveluyritys. Tuomme elämyksiä suomalaisten elämään ja tuottavuutta liiketoimintaan online- ja ICT-palveluillamme. Palvelemme noin 2,2 miljoonaa kuluttajaa, yritystä ja julkishallinnon organisaatiota. Mobiililiittymien markkinajohtajana tarjoamme asiakkaillemme Suomen kattavimman 3G-verkon. Liikevaihtomme vuonna 2010 oli 1,46 miljardia euroa ja henkilöstömäärämme 3 600. Tarjoamme palvelut kansainvälisesti yhteistyössä Vodafonen ja Telenorin kanssa. Lisätietoja www.elisa.fi