Mahtava MM-jääkiekkotarjonta ja formulakevään jännittävimmät hetket Elisa Viihteessä

Elisa Oyj, lehdistötiedote 1.2.2012

Elisa ja MTV Oy ovat solmineet yhteistyösopimuksen, joka tuo jääkiekon MM-kotikisat Elisa Viihde -asiakkaiden ulottuville. Lisäksi Elisa Viihteen Katsomo F1 näyttää maaliskuussa käynnistyvän Formula 1 -kauden kokonaisuudessaan.

Sopimuksen myötä Elisa Viihde -asiakkaat pääsevät nauttimaan Suomen kattavimmasta MM-jääkiekon TV-sisältöpalvelusta, joka tarjoaa suorina lähetyksinä ja osin myös tallenteina kaikki Suomen maajoukkueen ottelut Euro Hockey Tourilta ja MM-kisoista sekä kisastudiot ja parhaat palat -koosteet. Elisa Viihteen Katsomo MM-jääkiekko tarjoaa satoja tallenteita kisojen ajalta.

Myös maaliskuussa käynnistyvä uusi F1-kausi on suomalaisittain kiinnostava, kun Kimi Räikkösen odotettu paluu lajin pariin toteutuu. Elisa Viihteen katsojat voivat valita katsottavakseen varsinaisen lähetyksen lisäksi mm. erillisen näkymän in-car-kameran avulla, reaaliaikaisen ratainformaation tai vaikka tarkat tiedot kunkin kuljettajan kierrosajoista.

- Haluamme tarjota asiakkaillemme elämyksellisiä tapoja nauttia urheilukevään kohokohdista. Elisa Viihde -palvelussa kaikki jääkiekko- ja formulasisällöt on koottu kätevästi yhteen paikkaan ja kisat ovat katsottavissa juuri silloin kuin se itselle parhaiten sopii, Elisan palvelujohtaja Kirsi Valtari toteaa.

- Jääkiekon MM-kisat ja Formula 1 ovat MTV Oy:n mittavimpia panostuksia, ja on upeaa, että niiden tarjoamista elämyksistä pääsevät nauttimaan nyt myös Elisa Viihteen asiakkaat, kertoo Jorma Härkönen, MTV Oy:n internet- ja kuluttajaliiketoiminnan johtaja.

Elisa Viihteen Katsomo MM-jääkiekko -ominaisuudet ovat kokonaisuudessaan käytössä huhtikuussa Tshekissä käytävän Euro Hockey Tourin aikana, mutta maksuttomia maistiaisia on tarjolla beta-versiossa jo helmikuisesta Tukholman Euro Hockey Tourista alkaen. F1 Katsomo palvelee heti ensimmäisestä Melbournen osakilpailusta lähtien.

Kevään urheiluhetket on helppo hankkia Elisa Viihde -palvelun TV-käyttöliittymästä tai osoitteesta www.elisaviihde.fi. MM-jääkiekon kertaveloitus on 14,90 €/kausi ja F1-tarjonnan hinta 4,90 €/kk.

Kirsi Valtari, palvelujohtaja, Elisa Oyj, p. 050 5065552, etunimi.sukunimi@elisa.fi
Jorma Härkönen, internet- ja kuluttajaliiketoiminnan johtaja, MTV Oy, p. 040 557 8069, etunimi.sukunimi@mtv3.fi

Elisa on tietoliikenne- ja ICT-palveluyritys. Tuomme elämyksiä suomalaisten elämään ja tuottavuutta liiketoimintaan online- ja ICT-palveluillamme. Palvelemme noin 2,2 miljoonaa kuluttajaa, yritystä ja julkishallinnon organisaatiota. Mobiililiittymien markkinajohtajana tarjoamme asiakkaillemme Suomen kattavimman ja nopeimman 3G-verkon sekä 4G-nopeudet. Liikevaihtomme vuonna 2010 oli 1,46 miljardia euroa ja henkilöstömäärämme 3 600. Tarjoamme palvelut kansainvälisesti yhteistyössä Vodafonen ja Telenorin kanssa. Lisätietoja www.elisa.fi