Osuuskauppa PeeÄssä tarjoaa asiakkailleen entistä parempaa asiakaspalvelua Elisan liikkuvan työn ratkaisuilla

Lehdistötiedote 5.5.2011

Elisan liikkuvan työn ratkaisuilla Osuuskauppa PeeÄssä tarjoaa kustannustehokkaasti asiakkailleen parempaa asiakaspalvelua ja työntekijöilleen monipuolisempia liikkuvan työn mahdollisuuksia. Elisan ja Osuuskauppa PeeÄssän yhteistyösopimukseen kuuluvat 010-yritysnumero, langaton vaihde ja Hotelli Puijonsarven asiakkaille langaton internet-yhteys.

Langattoman vaihteen ja mobiililaajakaistayhteyksien avulla OsuusKauppa PeeÄssä haluaa tarjota työntekijöilleen entistä monipuolisempia työskentelytapoja. Asiakkaat saavat työntekijöihin helpommin yhteyden ja työntekijät eivät ole enää aikaan ja paikkaan sidottuja.

– Valitsimme Elisan aiempien hyvien kokemuksien takia ja työntekijämme ovat arvostaneet uusia työskentelytapoja, jotka mobiililaajakaistat ja langaton vaihde tarjoavat. Nyt työntekijöidemme on mahdollista työskennellä vapaammin, eivätkä he ole työpisteisiin sidottuja. Pystymme myös reagoimaan nopeammin muuttuviin asiakaspalvelutarpeisiin ja palvelemaan asiakkaitamme entistä paremmin ja nopeammin, talousjohtaja Hannu Pelkonen Osuuskauppa PeeÄssästä sanoo.

Hotelli Puijonsarven maksuttoman internet-yhteyden avulla asiakkaat voivat helposti ja nopeasti surffata internetissä tai hoitaa työasioitaan.

– Olemme huomanneet, kuinka tärkeä toimiva ja vaivaton internet-yhteys on niin business- kuin vapaa-ajan matkailijoillekin. Halusimme entisestään parantaa asiakkaidemme viihtyvyyttä, Hannu Pelkonen toteaa.

– Elisalle Osuuskauppa PeeÄssä on tärkeä asiakas ja olemme iloisia, että voimme kattavimman 3G-verkon avulla helpottaa heidän ydinliiketoimintaansa. Nyt tehty sopimus luo erinomaisen pohjan paikallisen yhteistyön syventämiseen, Elisan myyntijohtaja Jouni Mäntylä sanoo.

Elisa Oyj, myyntijohtaja Jouni Mäntylä, puh. 050 506 3784
Osuuskauppa PeeÄssä, talousjohtaja Hannu Pelkonen, puh. 010 762 7701

Elisa on tietoliikenne- ja ICT-palveluyritys. Tuomme viihtymistä suomalaisten elämään ja tuottavuutta liiketoimintaan online- ja ICT-palveluillamme. Palvelemme noin 2,2 miljoonaa kuluttajaa, yritystä ja julkishallinnon organisaatiota. Mobiililiittymien markkinajohtajana tarjoamme asiakkaillemme Suomen kattavimman 3G-verkon. Liikevaihtomme vuonna 2010 oli 1,46 miljardia euroa ja henkilöstömäärämme 3 600. Tarjoamme palvelut kansainvälisesti yhteistyössä Vodafonen ja Telenorin kanssa. Lisätietoja www.elisa.fi

Osuuskauppa PeeÄssä on S-ryhmään kuuluva maakunnallinen palveluyritys Pohjois-Savossa. PeeÄssä harjoittaa marketkauppaa, matkailu- ja ravitsemiskauppaa sekä liikennemyymälä- ja polttonestekauppaa 22 kunnan alueella. PeeÄssällä on toimialueellaan 80 toimipaikkaa ja PeeÄssän toiminta-ajatuksena on tuottaa palveluja ja etuja asiakasomistajilleen. PeeÄssän menestys perustuu asiakasomistajuuteen, kannattavaan liiketoimintaan sekä osaavaan henkilökuntaan. Omalla työllään PeeÄssä rakentaa jäsentensä ja koko Pohjois-Savon hyvinvointia, PeeÄssä on yksi maakunnan suurimmista yrityksistä ja se osallistuu aktiivisesti toimialueensa ja maakunnan kehittämiseen.