The Rasmuksen livekeikka yksinoikeudella Elisa Viihteessä

Lehdistötiedote 11.4.2012

Elisan ja Universal Musicin välinen sopimus tuo Elisa Viihteen käyttäjille musiikkielämyksiä karaokesta livetaltiointeihin. Livelähetysyhteistyö saa nyt jatkoa, kun The Rasmuksen kahdeksannen albumin ”The Rasmus” julkaisua juhlistetaan Helsingin The Circuksessa 17.4. Kutsuvieraskeikka on katsottavissa yksinoikeudella Elisa Viihde -palvelussa.

The Rasmuksen odotettu, helmikuussa julkaistun singlen "I’m a mess" sisältävä uutuusalbumi ”The Rasmus” ilmestyy kauppoihin 18.4. Edellisen päivän kutsuvieraskonserttiin Helsingin The Circukseen mahtuu vain rajallinen määrä katsojia, joten kaikilla innokkailla faneilla ei ole mahdollisuutta kokea livetunnelmaa siellä. Bändin haastattelu ja livekeikka ovat kuitenkin nautittavissa Elisa Viihde -palvelussa suorana lähetyksenä sekä myöhemmin tallenteena Elisa Viihteen videovuokraamossa.

- Elisa Viihde on uusien TV- ja videopalveluiden edelläkävijä ja haluamme jatkuvasti tarjota Viihteen käyttäjille uudenlaisia tapoja viihtyä. Livelähetys The Rasmuksen keikalta on hieno mahdollisuus tuoda Elisa Viihde -asiakkaille uusia katseluelämyksiä, kertoo palvelujohtaja Kirsi Valtari Elisasta.

Kutsuvieraskeikalle ei myydä lippuja, mutta lipun voi voittaa osallistumalla kilpailuun osoitteessa http://kilpailu.elisa.fi/contest/28. Kilpailu päättyy sunnuntaina 15.4. klo 16.

Suora livelähetys kutsuvieraskeikalta on katsottavissa maksutta Elisa Viihteen kanavapaikalla 526 (ADSL) ja 321 (kaapelimodeemi) 17.4. klo 21 alkaen. Tallenne löytyy livelähetyksen jälkeen Elisa Viihteen videovuokraamosta ja sen hinta on 6 €/vuorokausi.  Lisätietoja Elisa Viihteestä www.elisa.fi/viihde

Kirsi Valtari, palvelujohtaja, Elisa Oyj, p. 050 5065552, etunimi.sukunimi@elisa.fi

Elisa on tietoliikenne- ja ICT-palveluyritys. Tuomme elämyksiä suomalaisten elämään ja tuottavuutta liiketoimintaan online- ja ICT-palveluillamme. Palvelemme noin 2,2 miljoonaa kuluttajaa, yritystä ja julkishallinnon organisaatiota. Mobiililiittymien markkinajohtajana tarjoamme asiakkaillemme Suomen kattavimman ja nopean 3G-verkon sekä 4G-nopeudet. Liikevaihtomme vuonna 2011 oli 1,53 miljardia euroa ja henkilöstömäärämme 3 750. Tarjoamme palvelut kansainvälisesti yhteistyössä Vodafonen ja Telenorin kanssa. Lisätietoja www.elisa.fi