Anvian ylimääräinen yhtiökokous hyväksyi ICT-liiketoimintojen myynnin Elisalle

ELISA OYJ PÖRSSITIEDOTE 29.6.2016 KLO 18.12

Anvia Oyj:n ylimääräinen yhtiökokous on hyväksynyt Anvian ICT-liiketoimitojen myynnin Elisalle. Myytävät liiketoiminnat käsittävät Anvian telecom-liiketoiminnan, IT- ja hostingpalvelut sekä osan Anvian TV-liiketoiminnoista.

Kauppa tullaan toteuttamaan 1.7.2016, josta alkaen myytävät yhtiöt, Anvia Telecom Oy, Anvia IT-palvelut Oy, Anvia Hosting Oy, Anvia TV Oy ja Watson Nordic Oy yhdistetään Elisaan.

Elisan missio on digitalisaatiolla kestävä tulevaisuus. Olemme tietoliikenne- ja digitaalisten palveluiden sekä teknologioiden edelläkävijä. Tarjoamme vastuullisia ja kestäviä ratkaisuita yli 2,8 miljoonalle kuluttaja-, yritys- ja julkishallinnon asiakkaallemme päämarkkina-alueellamme Suomessa ja Virossa, sekä kansainvälisesti yli 100 maassa. Suomessa Elisa on tietoliikennepalveluiden markkinajohtaja, kansainvälisesti yhteistyökumppaneitamme ovat mm. Vodafone ja Tele2. Elisan osake on noteerattu Nasdaq Helsingissä, liikevaihto 2020 oli 1,89 miljardia euroa ja henkilöstöä yli 5 000. Elisa on hiilineutraali yhtiö. Seuraa matkaamme: elisa.fi, Facebook @elisasuomi, Twitter @ElisaOyj