Elisa: Q1 2018 osavuosikatsauksen julkistaminen 18.4.2018

ELISA OYJ SIJOITTAJAUUTINEN 9.4.2018 KLO 9.00

Elisa julkistaa Q1-osavuosikatsauksensa tammi–maaliskuulta 2018 keskiviikkona 18.4.2018 noin klo 8.30.

Englanninkielinen analyytikoille ja sijoittajille tarkoitettu tilaisuus ja konferenssipuhelu järjestetään samana päivänä klo 12.00 Elisan pääkonttorilla osoitteessa Ratavartijankatu 5, Helsinki.

Konferenssipuhelunumerot (ilman salasanaa):
FI: +358981710495
UK: +442031940552
SE: +46856642702
US: +18557161597

Linkki suoraan audiocast-lähetykseen https://elisa.videosync.fi/2018-q1-interim-report

Julkistuspäivänä osoitteessa www.elisa.fi/sijoittajille on saatavilla katsausta käsittelevä esitysmateriaali sekä myöhemmin tallenne audiocast-lähetyksestä.