Elisa: Q1 2019 osavuosikatsauksen julkistaminen 17.4.2019

ELISA OYJ SIJOITTAJAUUTINEN 9.4.2019 KLO 9.00

Elisa julkistaa Q1-osavuosikatsauksensa tammi–maaliskuulta 2019 keskiviikkona 17.4.2019 noin klo 8.30.

Englanninkielinen analyytikoille ja sijoittajille tarkoitettu tilaisuus ja konferenssipuhelu järjestetään samana päivänä klo 12.00 Elisan pääkonttorilla osoitteessa Ratavartijankatu 5, Helsinki.

Konferenssipuhelunumerot:

FI:  +358 981 710 310 PIN: 75887146#
SE: +46 856 642 651 PIN: 75887146#
UK: +44 333 300 08 04 PIN: 75887146#
US: +1 631 913 14 22 PIN: 75887146#

Linkki suoraan audiocast-lähetykseen  https://elisa.videosync.fi/2019-q1-audiocast

Julkistuspäivänä osoitteessa www.elisa.fi/sijoittajille on saatavilla katsausta käsittelevä esitysmateriaali sekä myöhemmin tallenne audiocast-lähetyksestä.