Elisa: Q3 2019 osavuosikatsauksen julkistaminen 17.10.2019

ELISA OYJ SIJOITTAJAUUTINEN 9.10.2019 KLO 9.00

Elisa julkistaa Q3 2019 osavuosikatsauksen tammi–syyskuulta torstaina 17.10.2019 noin klo 8.30.

Englanninkielinen analyytikoille ja sijoittajille tarkoitettu tilaisuus ja konferenssipuhelu järjestetään samana päivänä klo 12.00 Elisalla osoitteessa Ratavartijankatu 5, Helsinki.

Konferenssipuhelunumerot, PIN: 51042823#
FI: +358 981 710 310
SE: +46 856 642 651
UK: +44 333 300 08 04
US: +1 855 857 06 86

Linkki suoraan audiocast-lähetykseen: https://elisa.videosync.fi/2019-q3-results

Julkistuspäivänä osoitteessa www.elisa.fi/sijoittajille on saatavilla katsausta käsittelevä esitysmateriaali sekä myöhemmin tallenne audiocast-lähetyksestä.